• Hallo allemaal,

    De meesten weten het al, maar in maart 2016 wordt mijn boek door uitgeverij Zilverbron gepubliceerd. (:

    Al enige tijd heb ik een eigen auteurspagina op Facebook en het zou ontzettend gaaf zijn als zoveel mogelijk mensen de pagina kunnen liken. Het zou prachtig zijn als ik dit jaar de 700 nog kan halen, hehe.

    Heel veel van jullie hebben het de afgelopen maanden al gedaan, dus bedankt daarvoor. Jullie zijn geweldig.<3

    Liefs,
    Natas


    Vandaag is het drie jaar geleden dat ik mijn contract ondertekende bij uitgeverij Zilverbron en een auteurspagina op Facebook opende. Een mooi moment om hem weer eens naar voren te brengen, gezien ik heel veel geweldige mensen toen nog niet kende. ^^ Ik heb op het moment iets meer dan 900 likes en ik stuiter bij de gedachte dat dat er 1000 zouden kunnen worden, dus heb je hem nog niet geliked en je wilt dat nog doen, dan zou dat superlief zijn. Zodra ik die magische mijlpaal heb gehaald, komt er een hele leuke winactie aan! (:

    Link naar mijn auteurspagina

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 9:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aloha schreef:
    Dat is ontzettend gaaf! c: Gefeliciteerd!


    Tell me about it, stud.

    Wat leuk!
    Gefeliciteerd :)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je boek in de smaak zal vallen. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is echt awesome! Super leuk en gefeliciteerd natuurlijk! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Capricious schreef:
    Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je boek in de smaak zal vallen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat super voor je! Gefeliciteerd!


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    Wat gaaf! Gefeliciteerd!


    That is a perfect copy of reality.

    Haha, ik heb dat toen gelezen, het was echt heel goed. Ik wist niet meer wat er mee gebeurd was, maar geweldig dit!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is echt heel gaaf! Gefeliciteerd en ik zal hem zo gaan liken :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Awh zo vet! Gefeliciteerd (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Wauw! Wat ontzettend leuk voor je.
    Gefeliciteerd ;D
    Geniet ervan!


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ten eerste heel erg gefeliciteerd. Het moet inderdaad fantastisch zijn als je idee op de markt word gebracht.
    Hoe gaat zo iets eigenlijk met spelling? Wordt zo'n manuscript (zo heet je hele verhaal toch?) dan helemaal na gecontroleerd op spellingfouten et cetera? En kost dat niet veel?

    Swanfire schreef:
    Ten eerste heel erg gefeliciteerd. Het moet inderdaad fantastisch zijn als je idee op de markt word gebracht.
    Hoe gaat zo iets eigenlijk met spelling? Wordt zo'n manuscript (zo heet je hele verhaal toch?) dan helemaal na gecontroleerd op spellingfouten et cetera? En kost dat niet veel?


    Er zijn twee redacteurs die het hele verhaal met mijn doornemen, ja. (:
    Het is inderdaad een investering, maar je krijgt het geld daarna wel terug. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb eigenlijk stiekem ook een vraagje. :Y)
    Hoe is dit eigenlijk precies 'gaan lopen'? Ik bedoel, heb je het gewoon naar ze opgestuurd en hebben ze toen contact met jou opgenomen dat ze het wilden uitgeven, of iets dergelijks?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)