• Hallo allemaal,

    De meesten weten het al, maar in maart 2016 wordt mijn boek door uitgeverij Zilverbron gepubliceerd. (:

    Al enige tijd heb ik een eigen auteurspagina op Facebook en het zou ontzettend gaaf zijn als zoveel mogelijk mensen de pagina kunnen liken. Het zou prachtig zijn als ik dit jaar de 700 nog kan halen, hehe.

    Heel veel van jullie hebben het de afgelopen maanden al gedaan, dus bedankt daarvoor. Jullie zijn geweldig.<3

    Liefs,
    Natas


    Vandaag is het drie jaar geleden dat ik mijn contract ondertekende bij uitgeverij Zilverbron en een auteurspagina op Facebook opende. Een mooi moment om hem weer eens naar voren te brengen, gezien ik heel veel geweldige mensen toen nog niet kende. ^^ Ik heb op het moment iets meer dan 900 likes en ik stuiter bij de gedachte dat dat er 1000 zouden kunnen worden, dus heb je hem nog niet geliked en je wilt dat nog doen, dan zou dat superlief zijn. Zodra ik die magische mijlpaal heb gehaald, komt er een hele leuke winactie aan! (:

    Link naar mijn auteurspagina

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 9:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, gefeliciteerd!


    Spinning around, I'm weightless.

    Vet gaaf! Gefeliciteerd (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Echt supertof! Ik had de pagina volgens mij al geliked een tijd terug ^^
    Maar ik vind het echt enorm tof, ik zou het boek graag lezen als hij uit is!!


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Bedankt. (:
    Ik ben erg benieuwd wat je ervan zal vinden. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt als een leuk boek, maar als ik de samenvatting op je auteurspagina lees dan is het net iets te over de top voor mij naar mijn mening. Volgens mij schrijf je een echt high-fantasy boek en ik zit eigenlijk meer aan de andere kant van het fantasy genre met een neiging naar drama toe.

    Sorry, als ik iets te kritisch ben, want het is echt een ongelofelijk goede prestatie om een boek te mogen uitgeven bij een volgens mij kwalitatief goede uitgeverij. Alleen het boek spreekt mij zelf niet aan, hoewel ik denk dat er heel veel quizletters zijn die het wel weer aan zullen spreken :)
    Maar het blijft een geweldige prestatie en daar verdien je ook alle eer op.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wow gefeliciteerd! Echt super cool!! Lijkt me een leuk boek, denk dat km hem ga lezen (a).


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Rewrite schreef:
    Klinkt als een leuk boek, maar als ik de samenvatting op je auteurspagina lees dan is het net iets te over de top voor mij naar mijn mening. Volgens mij schrijf je een echt high-fantasy boek en ik zit eigenlijk meer aan de andere kant van het fantasy genre met een neiging naar drama toe.

    Sorry, als ik iets te kritisch ben, want het is echt een ongelofelijk goede prestatie om een boek te mogen uitgeven bij een volgens mij kwalitatief goede uitgeverij. Alleen het boek spreekt mij zelf niet aan, hoewel ik denk dat er heel veel quizletters zijn die het wel weer aan zullen spreken :)
    Maar het blijft een geweldige prestatie en daar verdien je ook alle eer op.


    Wat is een high-fantasy boek? :$


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fay1D schreef:
    Wow gefeliciteerd! Echt super cool!! Lijkt me een leuk boek, denk dat km hem ga lezen (a).


    Aah echt leuk :D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nicee! Misschien lees ik het wel (:
    Echt waar, gefeliciteerd!


    I don't think you quite understand, honey

    RachelGreen schreef:
    Vet gaaf! Gefeliciteerd (:


    "Family don’t end in blood”

    waar gaat je boek over? :D


    4 maanden op quizlet :D

    Dat kun je op beide bovengenoemde sites zien. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg, das echt super cool!! Gefeliciflapstaart!!!xD


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)
    Wat is een high-fantasy boek? :$

    High fantasy, ook wel epische fantasy genoemd, is een subgenre van fantasy dat zich in verzonnen of parallelle werelden afspeelt. Het wordt gekenmerkt door een epische toon, serieuze thema's (onder andere dood, ethiek, ...), dat verhaalt over de queeste van een – vaak jonge – held(in) of groep van helden die strijden tegen een geduchte vijand (vaak een slechte tovenaar of Heer van het Kwaad). High fantasy wordt gezien als de tegenhanger van low fantasy (waarbij het verhaal zich in onze wereld afspeelt).

    Ten minste, dat zegt Wikipedia.
    Gefeliciteerd met je boek, hé!


    [ heaven knows ]

    Ik wist het al, maar feliciteer je nog een keer. Gefeliciteerd!
    :Y)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”