• Hallo allemaal,

    De meesten weten het al, maar in maart 2016 wordt mijn boek door uitgeverij Zilverbron gepubliceerd. (:

    Al enige tijd heb ik een eigen auteurspagina op Facebook en het zou ontzettend gaaf zijn als zoveel mogelijk mensen de pagina kunnen liken. Het zou prachtig zijn als ik dit jaar de 700 nog kan halen, hehe.

    Heel veel van jullie hebben het de afgelopen maanden al gedaan, dus bedankt daarvoor. Jullie zijn geweldig.<3

    Liefs,
    Natas


    Vandaag is het drie jaar geleden dat ik mijn contract ondertekende bij uitgeverij Zilverbron en een auteurspagina op Facebook opende. Een mooi moment om hem weer eens naar voren te brengen, gezien ik heel veel geweldige mensen toen nog niet kende. ^^ Ik heb op het moment iets meer dan 900 likes en ik stuiter bij de gedachte dat dat er 1000 zouden kunnen worden, dus heb je hem nog niet geliked en je wilt dat nog doen, dan zou dat superlief zijn. Zodra ik die magische mijlpaal heb gehaald, komt er een hele leuke winactie aan! (:

    Link naar mijn auteurspagina

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 9:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Parachutes schreef:
    Ik heb eigenlijk stiekem ook een vraagje. :Y)
    Hoe is dit eigenlijk precies 'gaan lopen'? Ik bedoel, heb je het gewoon naar ze opgestuurd en hebben ze toen contact met jou opgenomen dat ze het wilden uitgeven, of iets dergelijks?


    Ik denk dat ik het boek wel naar twintig uitgeverijen heb opgestuurd haha. Eigenlijk had ik de moed al een beetje verloren, maar toen kwam ik deze uitgeverij bij Castlefest tegen en toen kreeg ik een visitekaartje mee, oorspronkelijk voor Zilverspoor, hun zusteronderneming.

    Daar heb ik de eerste tien pagina's naar opgestuurd, toen vroegen ze om meer en na een paar maanden kreeg ik te horen dat er toch iets teveel aan gesleuteld moest worden. Ze vonden het echter zonde om er niets mee te doen en daarom deden ze me het aanbod van hun zusteronderneming, die zich meer richt op debuterende auteurs, terwijl Zilverspoor meer boeken uitgeeft van auteurs die al naam hebben gemaakt of Engels werk vertalen. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Echt super gaaf! Gefeliciteerd!


    Hamartia

    Super!
    Veel succes!
    Ik heb de pagina geliked. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is zo gaaf! Ik ben zo jaloers, maar ik gun het je wel echt. Ik zal de facebookpagina liken als ik morgenavond op mijn eigen laptop zit (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ow, gaaf! Gefeliciteerd!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Gefeliciteerd!! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het boek wel naar twintig uitgeverijen heb opgestuurd haha. Eigenlijk had ik de moed al een beetje verloren, maar toen kwam ik deze uitgeverij bij Castlefest tegen en toen kreeg ik een visitekaartje mee, oorspronkelijk voor Zilverspoor, hun zusteronderneming.

    Daar heb ik de eerste tien pagina's naar opgestuurd, toen vroegen ze om meer en na een paar maanden kreeg ik te horen dat er toch iets teveel aan gesleuteld moest worden. Ze vonden het echter zonde om er niets mee te doen en daarom deden ze me het aanbod van hun zusteronderneming, die zich meer richt op debuterende auteurs, terwijl Zilverspoor meer boeken uitgeeft van auteurs die al naam hebben gemaakt of Engels werk vertalen. ;)


    Oh, wauw! En heb je er toen nog veel aan moeten veranderen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh, wauw! En heb je er toen nog veel aan moeten veranderen?


    Mijn boek is ingepland voor mei 2015 en ze willen ongeveer een half jaar van te voren beginnen met redigeren, dus dat hoor ik dan pas! Dus dat blijft nog heel spannend, haha. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Mijn boek is ingepland voor mei 2015 en ze willen ongeveer een half jaar van te voren beginnen met redigeren, dus dat hoor ik dan pas! Dus dat blijft nog heel spannend, haha. ;p


    Oeh, inderdaad! Heel veel succes dan, in ieder geval. c: Ik ga het in ieder geval lezen als het uit is! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeh, inderdaad! Heel veel succes dan, in ieder geval. c: Ik ga het in ieder geval lezen als het uit is! ^^

    Dank je., leuk! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gaaf dat je boek wordt uit gegeven! Heb de facebook pagina meteen geliked. Maar er moet dus nog dingen aan veranderen of bedoel je iets anders met redigeren? Ik wens je in ieder geval succes met het promoten en heel veel plezier als je boek is uit gekomen. Daarnaast vind ik het heel knap van je.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Gaaf dat je boek wordt uit gegeven! Heb de facebook pagina meteen geliked. Maar er moet dus nog dingen aan veranderen of bedoel je iets anders met redigeren? Ik wens je in ieder geval succes met het promoten en heel veel plezier als je boek is uit gekomen. Daarnaast vind ik het heel knap van je.


    Ja, er moeten nog dingen verbeterd worden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw. Gaaf gewoonweg *O*


    -

    Gaaf!!! Als ik facebook had, had ik de pagina meteen geliked.
    Ik denk dat ik wel eens een kijkje wil nemen als het boek uit is ;')


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Eruditie schreef:
    Wauw! En het lijkt me ook nog een leuk boek :Y)


    wat was dit ookalweer