• Hallo allemaal,

    De meesten weten het al, maar in maart 2016 wordt mijn boek door uitgeverij Zilverbron gepubliceerd. (:

    Al enige tijd heb ik een eigen auteurspagina op Facebook en het zou ontzettend gaaf zijn als zoveel mogelijk mensen de pagina kunnen liken. Het zou prachtig zijn als ik dit jaar de 700 nog kan halen, hehe.

    Heel veel van jullie hebben het de afgelopen maanden al gedaan, dus bedankt daarvoor. Jullie zijn geweldig.<3

    Liefs,
    Natas


    Vandaag is het drie jaar geleden dat ik mijn contract ondertekende bij uitgeverij Zilverbron en een auteurspagina op Facebook opende. Een mooi moment om hem weer eens naar voren te brengen, gezien ik heel veel geweldige mensen toen nog niet kende. ^^ Ik heb op het moment iets meer dan 900 likes en ik stuiter bij de gedachte dat dat er 1000 zouden kunnen worden, dus heb je hem nog niet geliked en je wilt dat nog doen, dan zou dat superlief zijn. Zodra ik die magische mijlpaal heb gehaald, komt er een hele leuke winactie aan! (:

    Link naar mijn auteurspagina

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 9:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 11:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    gaaf!


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Super leuk zeg. Gefeliciteerd!
    Ik zal zeker even een kijkje nemen (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Dit had ik nog niet gezien, maar wat gaaf! Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat leuk!
    Gefeliciteerd!
    Als het boek uitkomt, ga ik het meteen lezen.


    In Benja we trust, in Bacca we must

    Ze heeft ook een aantal fanfictions en fictieve verhalen online gezet, die in trek zijn bij het Young Adults publiek.


    Hahaha.

    Super cool!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2014 - 14:26 ]


    I want to have adventures with you.

    Superleuk!
    Als het boek uiteindelijk op de markt is, zal ik hem zeker gaan kopen en lezen.
    Gefeliciteerd!


    Before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Ik kan echt niet wachten tot het wordt uitgegeven, maar het duurt nog zo verrekte lang! :(


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wauw erg gaaf. En het leuke is dat het onderwerp van je boek me ook echt ontzettend aanspreekt! Dus ik ga de facebookpagina zeker liken zodat ik weet wanneer het boek te koop is haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wow super vet!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    omg super gaaf
    ik ga em zeker een keertje lezen
    hihih heb je net geliket op facebook
    echt heel gaaaf ben super benieuwd!!

    Allemaal ontzettend bedankt voor de positieve reacties en likes. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd! Dat is echt heel leuk. ^^


    A room without books is like a body without a soul. †

    Oh, wauw :)
    Ik schrijf ook verhalen, alleen die komen vast nooit in de uitgeverij....
    Ik wil 'm meteen lezen!!

    Gefeliciteerd !!!!hoe heb je dat voor elkaar gekregen?