• Hallo allemaal,

    De meesten weten het al, maar in maart 2016 wordt mijn boek door uitgeverij Zilverbron gepubliceerd. (:

    Al enige tijd heb ik een eigen auteurspagina op Facebook en het zou ontzettend gaaf zijn als zoveel mogelijk mensen de pagina kunnen liken. Het zou prachtig zijn als ik dit jaar de 700 nog kan halen, hehe.

    Heel veel van jullie hebben het de afgelopen maanden al gedaan, dus bedankt daarvoor. Jullie zijn geweldig.<3

    Liefs,
    Natas


    Vandaag is het drie jaar geleden dat ik mijn contract ondertekende bij uitgeverij Zilverbron en een auteurspagina op Facebook opende. Een mooi moment om hem weer eens naar voren te brengen, gezien ik heel veel geweldige mensen toen nog niet kende. ^^ Ik heb op het moment iets meer dan 900 likes en ik stuiter bij de gedachte dat dat er 1000 zouden kunnen worden, dus heb je hem nog niet geliked en je wilt dat nog doen, dan zou dat superlief zijn. Zodra ik die magische mijlpaal heb gehaald, komt er een hele leuke winactie aan! (:

    Link naar mijn auteurspagina

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 9:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow, gefeliciteerd! x


    • you cant start a fire without a spark •

    Gefeliciteerd! Wauw, goed gedaan!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Dat is heel goed nieuws! ^^
    Gefeliciteerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd! :) Je verdient het echt.
    O, damn, ik zou zo graag in jouw schoenen staan nu, ik wil al uitgegeven worden sinds ik vier was. :)
    Ik ben zeker dat heel erg veel mensen van je boek gaan genieten. Het is niet echt mijn genre, maar ik zal het mijn beste vriendin zeker aanraden, het is helemaal wat zijj graag leest. Misschien kan ik het cadeau doen voor haar volgende verjaardag.

    Geniet ervan! Heel Quizlet staat achter je!
    x Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Zooooooooooooooooooo jaloers xD


    Gefeliciteerd (flower)

    Ik zal erop letten wanneer hij hier in de boekenwinkel verschijnt :9~


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga het boek zeker kopen en ik heb de pagina ook geliked! :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat is echt geweldig!
    Als het uit is, ga ik het lezen! (:


    I'm thinking that we could make forever after all.

    Wauw, dat is echt geweldig! Gefeliciteerd! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Super gaaf!! Gefeliciteerd!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Heb jij niet al een boek die uitgegeven is, of verwar ik je nu met iemand anders?
    In ieder geval gefeliciteerd, dit moet echt leuk zijn. Is het ook om te verkopen of is de uitgave voor een lokaal publiek, want alles kan gedrukt worden namelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Heb jij niet al een boek die uitgegeven is, of verwar ik je nu met iemand anders?
    In ieder geval gefeliciteerd, dit moet echt leuk zijn. Is het ook om te verkopen of is de uitgave voor een lokaal publiek, want alles kan gedrukt worden namelijk.


    Ik heb inderdaad met vriendinnen ook een boek uitgegeven. Dat was via een POD-uitgeverij [alleen drukken + vormgeven] en dit is gewoon bij een reguliere uitgeverij waar ik eerst nog heel hard voor aan de slag moet om de puntjes op de I te zetten. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Supergaaf!

    Wauw, dat is zo cool.
    Gefeliciteerd. ^^


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Wowowow, proficiat! ^^


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Wow, dat is echt awesome!!
    Gefeliciteerd!


    I solemly swear that I am up to no good