• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:24 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Gloria Calvert
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen) 19
    Ware leeftijd: 263
    Door wie gecreëerd: Gloria was weggelopen van huis en in de bossen van Canon verscholen. Daar is ze gebeten in de nacht door een vampier wie het precies was is nu nog steeds niet duidelijk.
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.) Gloria heeft van naturen donker bruin haar. Ze heeft hier en daar wat blonde highlights. Vroeger had ze een blauwe oogkleur. Nu heeft ze een oranje achtige oogkleur met een gouden gloed. Haar ogen versierd ze meestal met eyeliner en mascara. Ze heeft een lengte van 1.74 en natuurlijk een lichte huidskleur.


    Drinkt van mensen, of dierenbloed: Meestal van mensen, maar af en toe maakt ze een uitzondering en is een dier haar prooi.
    Persoonlijkheid: Gloria is een rustig meisje, maar toch ook spraakzaam in een, deze twee karakter eigenschappen weet ze toch goed te combineren. Haar liefde voor natuur is er groot en wil het liefste over al in de wereld de mooiste plekjes zien. Gloria heeft er veel last van haar bindingsangst vanwege haar verleden. Daarom is ze tegen vreemden niet altijd even vriendelijk en aardig.
    Korte Geschiedenis: Gloria May Calvert is geboren in het jaar 1751. Ze was de jongste van de drie kinderen thuis. Ze had twee oudere broers Milton en Alex alle twee waren vaak weg. Haar vader werkten als hoefsmid en haar moeder was bij de geboorten van Gloria overleden. Haar vader kreeg sindsdien een verslaving aan alcohol en toen Gloria 12 was vond haar vader haar blijkbaar oud genoeg om haar te slaan. Op haar 19de was ze het zat en is ze weggelopen. S ’nachts kwam ze terecht in de bossen van Canon en werd opeens aangevallen uit het iets door een vreemd wezen en gebeten. Sindsdien is ze een vampier. Gloria reist erg veel en is op heel veel mooie plaatsen geweest in het binnen en buiten land. Nu woont ze weer tijdelijk in Canon ze is terug gekeerd naar de plaats waar haar oude leven stopten en haar nieuwe begon. Ze is hier nu nog maar een maand.
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht) Ze beheerst zwak het element vuur. Ze probeert het uit te breiden en het meer te beheersen.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 11:25 ]

    iMickeyMouse schreef:
    Omg FUN!! Whahahaa!!!


    Ik lig hier echt plat om xD Nootje heeft geweldige humor.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    (...)

    Ik lig hier echt plat om xD Nootje heeft geweldige humor.


    (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hoort Gloria bij de goede of slechte vampires?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kijk maar waar je haar het best kan gebruiken.

    Hm, ik zet je bij de vijand. Ik informeer je morgen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Oke, is prima!

    Nog twee plaatsen voor Shape-Shifters! Eenmaal, andermaal?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil wel maar ik heb al 3 rollen xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als je wilt heb je van mij een uitzondering om nog een rol te maken


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Is goed, man of vrouw?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat jij wilt.-


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil anders ook nog wel een vrouwelijke Shape-Shifter :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mijne is ook al vrouwlijk xD ze is bijna af. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sorry, maar ik trek mijn reservering in :c Heb het iets te druk met schoolprojectn


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman