• Hoi! Na wat twijfelen heb ik toch besloten om aan een nieuwe OP te beginnen. De verhaallijn heb ik al, maar de cover mis ik nog. Zelf ben ik niet bepaald goed in het ontwerpen van een cover, dus vandaar dit topic.

    Samenvatting:
    De jaarlijkse uitwisseling van Code High Academy zou in de herfst weer plaatsvinden. Aan deze welbekende activiteit waren de eerstejaars verplicht deel te nemen. Gelukkig vond Leah Sydney Mercedes Céline Malettz - het meisje met uitstekende punten, wiens naam volgens haarzelf te lang was - dat geen probleem. Om eerlijk te zijn had ze zich zelfs verheugd op de uitwisseling. Volgens kennissen was dit een van de hoogtepunten in het eerste schooljaar, dus leuk werd het vast wel.
          Maar wat toen Leah bij een jongen in werd gedeeld? Daar had ze niet op gerekend, waardoor haar standpunt over de uitwisseling vrijwel direct veranderde. Wat het nog minder leuk maakte, was vooral het feit dat ze Colton Max Starov - die zogezegd alles behalve braaf was - als partner had. Of deze twee tegenpolen überhaupt met elkaar om konden gaan was nog maar de vraag.

    Dit zijn de dingen die ik er graag op zou willen hebben:
    Titel:
    Pretending from the Start
    Gelieve twee covers te sturen, één met titel en de ander zonder.
    Username: Geen. Er hoeven geen namen of dergelijke teksten bij.
    Foto's: Op de cover wil ik in ieder geval een koppel en bloemen (wat voor soort bloemen maakt niet uit). Ik zie liever geen bekenden terugkomen, dus zo min mogelijk duidelijk herkenbare gezichten erin. Enkele foto's heb ik al opgezocht als voorbeelden, maar deze ben je niet verplicht om te gebruiken. Ga zelf gerust op zoek naar betere foto's, wees creatief. :3
    Koppel [1]
    Koppel [2]
    Koppel [3]
    Meisje [1]
    Meisje [2]
    Bloemen

    Sfeer: Romantisch, rustig en zachtaardig.

    Beloning:
    Degene die de winnende cover heeft ontworpen, zal zes credits ontvangen.

    Alvast bedankt!

    Valkyries heeft de winnende cover ontworpen! Iedereen bedankt voor het meedoen!
    Het verhaal is hier te vinden.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 18:13 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lacville schreef:
    Ik heb het geprobeerd, maar het is me echt niet gelukt.
    En nu heb ik zin om heel bitchy mijn haar naar achter te gooien met mijn hand, gezien het hoofdpersonage een überawesome naam heeft :'D


    Nawh jammer, maakt niet uit!
    Ja toch, ik word geïnspireerd door jou. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ze zijn niet zo geweldig als sommige anderen hier, maar ik wilde zo toch posten:

    Met tekst



    Zonder Tekst



    Ik kan nog aanpassingen doen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    Ze zijn niet zo geweldig als sommige anderen hier, maar ik wilde zo toch posten:

    Met tekst



    Zonder Tekst



    Ik kan nog aanpassingen doen ^^


    Onwijs mooi gedaan! Bedankt!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 17:44 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sciathan schreef:
    (...)

    Onwijs mooi gedaan! Bedankt!
    Graag gedaan, ik heb maar wat geklooid eigenlijk :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga wat proberen :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zijn er nog mensen die iets willen proberen? Zo niet, wil ik mijn besluit nemen. :3


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Degene die de winnende cover heeft ontworpen is Valkyries geworden! De credits zal ik nu naar je toesturen.
    Aan de anderen: heel erg bedankt voor het meedoen!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.