• Alle rechten gaan naar Lacville


    Met dank aan: Almachtige Marthe


    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:44 ]


    help

    Goed want mijn personage is niet zo iemand die overal kan aan meedoen of ik moet blijven draaien bij het feit dat ik sta te wachten tot de andere terug zijn ;)
    Maar ik zal straks nog eens een hoofdstukje proberen te plaatsten ;)

    Vind ik ook goed. (:

    Anders heeft de helft niets te doen. :')


    help

    Ik hoop dat Adam zo boos gaat worden :p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Héééééééé. Da's niet lief =( Maar oké, laat ons een tijdssprong maken, ik vrees dat het inderdaad dood gaat lopen anders (: Zal er ook even een bericht over posten in het speeltopic.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maar dat is drama, liefje.
    En stiekem is Aaron dan dolgelukkig (voor zover hij dat kan zijn) dat Reyna met hem mee gaat messen gooien en mensen neerschieten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Maar dat is drama, liefje.
    En stiekem is Aaron dan dolgelukkig (voor zover hij dat kan zijn) dat Reyna met hem mee gaat messen gooien en mensen neerschieten.


    Dat weet ik, maar je wilt Adam niet op je dak (wbw)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar je wilt Adam niet op je dak (wbw)

    Oh, kijk maar uit. Ray kan slaan hoor (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Oh, kijk maar uit. Ray kan slaan hoor (cat)


    Oh, god, ik kijk er al naar uit dat Ray en Adam tegen elkaar opgezet worden om te vechten :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Oh, god, ik kijk er al naar uit dat Ray en Adam tegen elkaar opgezet worden om te vechten :'D

    Ik ook, echt geweldig :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Ik ook, echt geweldig :'D


    Ik vraag me af wie er zou winnen :'D
    Ik denk dat Ray sowieso de beste aanvalstechnieken zou kennen en dat Adam gewoon roekeloos zou blijven meppen totdat ze erbij neervalt - aangezien ze niet snel opgeeft :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik vraag me af wie er zou winnen :'D
    Ik denk dat Ray sowieso de beste aanvalstechnieken zou kennen en dat Adam gewoon roekeloos zou blijven meppen totdat ze erbij neervalt - aangezien ze niet snel opgeeft :'D

    Ik vraag het me ook af. Ray is waarschijnlijk sneller, maar ik denk dat Adam sterker is. Maar als Adam boos op Ray zou zijn omdat ze haar eigen keuze maakte, dan zou Ray Adam's kaak breken :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Ik vraag het me ook af. Ray is waarschijnlijk sneller, maar ik denk dat Adam sterker is. Maar als Adam boos op Ray zou zijn omdat ze haar eigen keuze maakte, dan zou Ray Adam's kaak breken :'D


    En dan zou Adam Rays oog uitsteken als ze slaapt.
    Haha, toch niet (': Wat dacht je van neus breken? :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    En dan zou Adam Rays oog uitsteken als ze slaapt.
    Haha, toch niet (': Wat dacht je van neus breken? :'D

    Neus breken is goed (wbw)
    En dan slaat Adam Ray een blauw oog en dan vindt Aaron het zielig voor Ray en vervolgens heeft Adam een gebroken neus en een blauw oog :'D

    Oke, grapje.

    IK WIL AAREYNA.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik denk eerder dat Aaron ofwel geamuseerd ofwel geirriteerd gaat zijn... :'D

    Geloof me, hij wordt een heel stuk gemener... ;D dan gaat het omgekeerd zijn en moet er iemand tot hem door te zien dringen, waarschijnlijk. :x


    help

    Ik ga nu posten :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.