• Alle rechten gaan naar Lacville


    Met dank aan: Almachtige Marthe


    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:44 ]


    help

    Grohl schreef:
    (...)

    Ik vind het awesome (: Ga nu nog even bedenken of Adam kwaad of blij gaat zijn :'D

    Ghehe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik reageer zo met Aaron.

    Hoeveel dagen zitten er trouwens in die tijdsprong?


    help

    Tolkien schreef:
    Ik reageer zo met Aaron.

    Hoeveel dagen zitten er trouwens in die tijdsprong?


    Een week of twee (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gepost ;)

    Ik probeer straks even te posten..


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Hadden ze dan een woonplaats in die tussentijd en nieuwe kleren enzo? Anders zien ze er sowieso als daklozen uit. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    Hadden ze dan een woonplaats in die tussentijd en nieuwe kleren enzo? Anders zien ze er sowieso als daklozen uit. :'D


    Ja, natuurlijk, haha. Ze woonden waar ze zich in het systeem gezet hadden en ze zullen heus wel nieuwe kleren gehad hebben ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk, haha. Ze woonden waar ze zich in het systeem gezet hadden en ze zullen heus wel nieuwe kleren gehad hebben ^^


    Oké, haha. :'D


    help

    Ik heb trouwens eindelijk Allegiant gekocht. *-*

    Moet nog steeds beginnen, though. :'D


    help

    Beginnen jij ! ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Well this is a shitty post.


    help

    Hoe gaan we hierna dan verder trouwens? :x


    help

    Dan beginnen de inwijdingen en gaat iedereen verder met zijn taak om de wereld van Jeanine te redden (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 22:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha. :'D

    En wachten we daarvoor tot iedereen zijn kiesceremonie heeft gedaan, of?


    help

    Tolkien schreef:
    Hahaha. :'D

    En wachten we daarvoor tot iedereen zijn kiesceremonie heeft gedaan, of?


    't Is te zien hoe lang het nog duurt. Als het te lang duurt, gaan we gewoon verder (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried