• Alle rechten gaan naar Lacville


    Met dank aan: Almachtige Marthe


    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:44 ]


    help

    Het is hier zo stil. :c


    help

    Het spijt me dat ik zo weinig reageer. Ik kan het ff allemaal niet meer aan enzo..


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik wil met de inwijding beginnen ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niet dood zijn. D:


    help

    Skull schreef:
    Ik wil met de inwijding beginnen.

    Anders gaat dit dood voordat Aareyna bestaat :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga naar iedereen een bericht sturen dat morgen de inwijding begint, dus dat ze moeten posten voor de ceremonie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh - by the way, naar Noa/Nyl/Fantasyl stuur ik het bericht niet, omdat ik weet waarom ze niet post en ze in een heel moeilijke situatie zit. Ik weet niet of ik hier meer over mag zeggen, maar als jullie er een reden voor willen, denk ik dat dit jullie wel min of meer een beeld geeft (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Oh - by the way, naar Noa/Nyl/Fantasyl stuur ik het bericht niet, omdat ik weet waarom ze niet post en ze in een heel moeilijke situatie zit. Ik weet niet of ik hier meer over mag zeggen, maar als jullie er een reden voor willen, denk ik dat dit jullie wel min of meer een beeld geeft (:

    Dat is uiterst begrijpelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Grohl schreef:
    Oh - by the way, naar Noa/Nyl/Fantasyl stuur ik het bericht niet, omdat ik weet waarom ze niet post en ze in een heel moeilijke situatie zit. Ik weet niet of ik hier meer over mag zeggen, maar als jullie er een reden voor willen, denk ik dat dit jullie wel min of meer een beeld geeft (:


    Maakt niet uit. (:


    help

    Sorry dat ik even inactief was in de rpg, had even wat persoonlijke problemen :/ Moet ik nu nog met Katie een post voor de kiesceremonie maken? ^^

    Graag. Ten laatste morgen beginnen we aan de inwijding.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goed, dat ga ik dan eerst doen denk ik ^^

    Sorry voor het niet reageren, ik heb het ongelooflijk druk (en dat zal nog wel een tijdje zo blijven) en zal dus niet heel regelmatig kunnen posten, maar ik zal wel mijn best doen zo veel mogelijk te blijven reageren.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb mijn post af gekregen. Niet mijn beste, maar ja...


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Maakt niet uit. :')


    help