• Alle rechten gaan naar Lacville


    Met dank aan: Almachtige Marthe


    Ik heb een gouden (volgens Catnip oranje, maar dat laten we even terzijde :'D ) stellingsregel bij rommel- of praattopics:
    Hoe nuttelozer, hoe liever.

    Zo, ga je gang met spammen (:


    SpeeltopicRollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 22:44 ]


    help

    Yeey


    help

    Ik ben nu ook bezig aan een post (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het goed als ik eerst post, zoadat Rays keuze die van Adam niet kan beïnvloeden (tja deels, niet dat ze van factie gaat veranderen of zo), maar dat ze daarna er meningsverschillen (of niet, dat zien we nog wel, want ik heb nog geen idee of Adam boos gaat zijn of niet ^^) krijgen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tolkien schreef:
    Ik denk eerder dat Aaron ofwel geamuseerd ofwel geirriteerd gaat zijn... :'D

    Geloof me, hij wordt een heel stuk gemener... ;D dan gaat het omgekeerd zijn en moet er iemand tot hem door te zien dringen, waarschijnlijk. :x

    Hahaha. Dat is geen probleem. Rondje gebroken neuzen voor iedereen!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Grohl schreef:
    Is het goed als ik eerst post, zoadat Rays keuze die van Adam niet kan beïnvloeden (tja deels, niet dat ze van factie gaat veranderen of zo), maar dat ze daarna er meningsverschillen (of niet, dat zien we nog wel, want ik heb nog geen idee of Adam boos gaat zijn of niet ^^) krijgen?

    Is goed, dan wacht ik even ^^
    Haar achternaam is toch met een A.
    Uit welke factie komen ze nu?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Is goed, dan wacht ik even ^^
    Haar achternaam is toch met een A.
    Uit welke factie komen ze nu?


    Kay (:
    En dat mag je van mij zelf kiezen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Kay (:
    En dat mag je van mij zelf kiezen (:

    Ik heb twijfels :'D
    Ik denk Erudite, omdat initiates die in hun faction blijven minder opvallen. Tenminste, voor zo ver dat de bedoeling was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Ik heb twijfels :'D
    Ik denk Erudite, omdat initiates die in hun faction blijven minder opvallen. Tenminste, voor zo ver dat de bedoeling was.


    Sgoed (: Ik heb ook Eruditie gekozen voor Adam, omdat ze te lui was van kleding te veranderen nadat ze de pasjes gestolen had :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo, gepost (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Sgoed (: Ik heb ook Eruditie gekozen voor Adam, omdat ze te lui was van kleding te veranderen nadat ze de pasjes gestolen had :'D

    Wauw :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Wauw :')


    Wat is er zo wauw aan? :'D Ze is nu toch Dauntless.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Wat is er zo wauw aan? :'D Ze is nu toch Dauntless.

    Ik bedoelde dat ze geen zin had om kleding te wisselen, lol :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dat ze geen zin had om kleding te wisselen, lol :'D


    Oh, zo :'D Ach, tja, Adam is lui, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gepost :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Gepost :Y)


    Ik vind het awesome (: Ga nu nog even bedenken of Adam kwaad of blij gaat zijn :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried