• Ik ben met mn ouders op vakantie, maar ik blijf zelf morgen gewoon hier in de buurt, maar ik zoek nog wel wat om te doen :/

    Heeft iemand morgen even wat rond te hangen in de buurt van Gouda of Rotterdam?

    Gr Rick


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    Nou ja het gaat alleen om morgen en eventueel om vrijdag, donderdag ga ik zelf naar de meeting in Tilburg.

    Ik ben wel lekker helder vandaag, ik had me ook opgegeven voor die meeting maar was het even vergeten. Naja, als je je op vrijdag verveelt vind ik het niet erg om naar Gouda te gaan. Sorry trouwens dat het met Blijdorp morgen niks wordt, ik vind het toch best lullig om een onbekende mee te nemen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    (...)
    Ik ben wel lekker helder vandaag, ik had me ook opgegeven voor die meeting maar was het even vergeten. Naja, als je je op vrijdag verveelt vind ik het niet erg om naar Gouda te gaan. Sorry trouwens dat het met Blijdorp morgen niks wordt, ik vind het toch best lullig om een onbekende mee te nemen.


    Ik vind dat echt totaal geen probleem hoor, ik vond het zelf al zo ongemakkelijk om me daar dan maar bij aan te sluiten als je me wil toevoegen op whapp of facebook voor vrijdaf moet je me ff een pbtje sturen, ik ga dan morgen wel gewoon met mn ouders een dagje op stap :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga morgen naar de IKEA, anders leek het me wel leuk om te komen.


    ©1998

    Ikea schreef:
    Ik ga morgen naar de IKEA, anders leek het me wel leuk om te komen.

    Oh, de ironie. :W
    Als dit grapje bedoeld was, mag ik hem wel. Lekker subtiel (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ikea schreef:
    Ik ga morgen naar de IKEA, anders leek het me wel leuk om te komen.


    Ik snap hem nou pas :x


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Huh, waar ben jij op vakantie dat je in de buurt van Rotterdam en Gouda zit? :')


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vervain schreef:
    Huh, waar ben jij op vakantie dat je in de buurt van Rotterdam en Gouda zit? :')


    Lekkerkerk

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 17:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Lekkerkerk

    Oooh oké. (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.