• Want hij heeft gepiekedieft.

    Justin Bieber zijn nieuwe singel heet blijkbaar We Were Born For This en de artwork heeft hij gestolen van een fanmade Paramore post op Tumblr. Merkwaardig is ook dat het dezelfde art is als Riot! van Paramore waar Born For This op staat.

    Dikke foei Bieber.(joehoe)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aum schreef:
    (...)

    Klopt. Het enige wat Justin zelf hoeft te doen is het zingen van nummers en optreden.. eigenlijk heb ik geen idee of hij zijn liedjes zelf schrijft of dat hij dat ook laat doen door songwriters. Daarbij komen wel wat dancemoves die hij vlekkeloos uit zijn hoofd zal moeten kennen voor bijvoorbeeld de opname van een videoclip maar dingen als het design van zijn singles of de kleding die hij draagt worden volgens mij allemaal uitgekozen door het Bieber management en zijn helemaal zijn 'pakkie niet an. '


    Bumpbumpbump. (cat)


    wat was dit ookalweer

    BAP4EVER schreef:
    Ik haat bieber
    1. Hij zit aan drugs
    2. Hij zat in het gevang en had een big smile op zijn foto in het gevang
    3. Hij heeft daar geneukt me een man
    4. Hij is gay
    5. Hij slikt pillen voor spieren
    6. Hij heeft geen hersene
    7. Ni genoeg voorbeelden ?


    Ik ben zelf geen fan van Justin, dat is sowieso een feit, maar de argumenten die jij plaatst hebben ten eerste helemaal niks te maken met het onderwerp van dit topic. En ten tweede is dit een fan categorie voor meisjes die willen fangirlen over Justin zonder daar haat over te krijgen.. dit soort Bieber haatreacties horen hier volgens mij niet thuis.. maargoed, nu ik toch bezig zijn:

    1. In de muziekwereld zit 89% van alle artiesten aan de drugs. Optreden, druk van de media en vaak een te kort aan slaap maakt het dat ze energiegevende middelen zoals XTC slikken om dit alles vol te kunnen houden. Celebrity zijn is iets wat ingewikkelder ligt dan je denkt.. deze mensen leiden een heel stressvol leven.
    2. Justin is gearresteerd wegens rijden onder invloed. In Nederland zou je daar alleen maar een boete voor krijgen terwijl dit in Amerika een grote misdaad is. Overschat zijn misdaad dus niet. Een keer beinvloed door Alcohol rijden maakt je niet meteen een gevaarlijke crimineel.
    3. Wanneer Justin zich seksueel aangetrokken voelt tot mannen is dat geen probleem lijkt mij? Justin is net als ieder ander op deze aarde een mens en mensen hebben nou eenmaal lust en behoeftes om deze lust te vervullen.
    4. Justin heeft al meerdere keren een vriendin gehad. Gay is hij dus sowieso niet.. ik denk uberhaupt dat je deze opmerking alleen maar gebaseerd hebt op zijn uiterlijk. Al zou je gelijk hebben, is dat een probleem dan? Homoseksualiteit is allang geen reden meer om iemand minder te mogen lijkt mij.
    5. Er zijn op dit moment heel veel jongeren die Steroïde slikken om biceps te kweken. Al helemaal wanneer je een tieneridool bent en altijd gekleineerd bent en beledigd bent met opmerkingen als 'dat je het lichaam van een twaalfjarige hebt' kan ik me prima voorstellen dat je Steroïde neemt. Het is misschien niet netjes en ongezond van Justin, maar alsnog is het niet een reden om hem dood te willen.
    6. Ieder mens heeft hersenen. Jij kent Justin daarbuiten niet.. het beeld dat je van hem hebt is door de media gevormd. Wanneer je hem in het echt hebt ontmoet en een serieus gesprek met hem hebt gevoerd kan je daar pas over oordelen, vind ik.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 18:55 ]


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    BAP4EVER schreef:
    Ik haat bieber
    1. Hij zit aan drugs
    2. Hij zat in het gevang en had een big smile op zijn foto in het gevang
    3. Hij heeft daar geneukt me een man
    4. Hij is gay
    5. Hij slikt pillen voor spieren
    6. Hij heeft geen hersene
    7. Ni genoeg voorbeelden ?


    Hier moet ik ook wel op reageren. :'D

    1. Dus? Genoeg mensen.
    2. Lachen is gezond.
    3. En dat weet jij hoe?
    4. Het is 2014 mop.
    5. Wow, echt zo erg.
    6. Jij wel?
    7. Geen goede nee.


    wat was dit ookalweer

    Aum schreef:
    (...)

    Ik ben zelf geen fan van Justin, dat is sowieso een feit, maar de argumenten die jij plaatst hebben ten eerste helemaal niks te maken met het onderwerp van dit topic. En ten tweede is dit een fan categorie voor meisjes die willen fangirlen over Justin zonder daar haat over te krijgen.. dit soort Bieber haatreacties horen hier volgens mij niet thuis.. maargoed, nu ik toch bezig zijn:

    1. In de muziekwereld zit 89% van alle artiesten aan de drugs. Optreden, druk van de media en vaak een te kort aan slaap maakt het dat ze energiegevende middelen zoals XTC slikken om dit alles vol te kunnen houden. Celebrity zijn is iets wat ingewikkelder ligt dan je denkt.. deze mensen leiden een heel stressvol leven.
    2. Justin is gearresteerd wegens rijden onder invloed. In Nederland zou je daar alleen maar een boete voor krijgen terwijl dit in Amerika een grote misdaad is. Overschat zijn misdaad dus niet. Een keer beinvloed door Alcohol rijden maakt je niet meteen een gevaarlijke crimineel.
    3. Wanneer Justin zich seksueel aangetrokken voelt tot mannen is dat geen probleem lijkt mij? Justin is net als ieder ander op deze aarde een mens en mensen hebben nou eenmaal lust en behoeftes om deze lust te vervullen.
    4. Justin heeft al meerdere keren een vriendin gehad. Gay is hij dus sowieso niet.. ik denk uberhaupt dat je deze opmerking alleen maar gebaseerd hebt op zijn uiterlijk. Al zou je gelijk hebben, is dat een probleem dan? Homoseksualiteit is allang geen reden meer om iemand minder te mogen lijkt mij.
    5. Er zijn op dit moment heel veel jongeren die Steroïde slikken om biceps te kweken. Al helemaal wanneer je een tieneridool bent en altijd gekleineerd bent en beledigd bent met opmerkingen als 'dat je het lichaam van een twaalfjarige hebt' kan ik me prima voorstellen dat je Steroïde neemt. Het is misschien niet netjes en ongezond van Justin, maar alsnog is het niet een reden om hem dood te willen.
    6. Ieder mens heeft hersenen. Jij kent Justin daarbuiten niet.. het beeld dat je van hem hebt is door de media gevormd. Wanneer je hem in het echt hebt ontmoet en een serieus gesprek met hem hebt gevoerd kan je daar pas over oordelen, vind ik.


    over het merendeel van dw punten kan ik het met je eens zijn, maar aan de drugs zijn omdat iedereen dat in de muziekwereld doet is nou niet echt een goed argument en autorijden onder invloed is in elke omstandigheid wel een zware overtreding ondat het levensgevaarlijk is voor Bieber, maar ook voor anderen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    over het merendeel van dw punten kan ik het met je eens zijn, maar aan de drugs zijn omdat iedereen dat in de muziekwereld doet is nou niet echt een goed argument en autorijden onder invloed is in elke omstandigheid wel een zware overtreding ondat het levensgevaarlijk is voor Bieber, maar ook voor anderen.


    Daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld, het is maar net hoe je dat ziet, wat ik er mee duidelijk wil maken is eigenlijk vooral dat de meeste artiesten dat wel doen. Dat rijden onder invloed helemaal geen echte misdaad is heb ik niet echt gezegd (Of bedoelen te zeggen). Het is alleen wanneer er geen ongeluk of dergelijke door gebeurt (Wat vaak al te laat is in Nederland) niet echt een moordgerichte misdaad. In Amerika wordt dat heel zwaar beoordeeld, soms even zwaar als bij ons een diefstal.. dat bedoelde ik daarmee te zeggen.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Dit topic is van april/mei. Maar goed. Ik ben geen fan van Justin, maar daarom ga ik andere mensen niet met die mening lastigvallen door hem gay te noemen en te zeggen dat hij steroïden spuit, lol.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 20:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cantabile schreef:
    Dat wordt een maand geen zakgeld


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Slotje. Oude topic en gebumpt.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 okt 2014 - 23:16 ]


    -