• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy = Raven (x)


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 17:41 ]


    Justin Drew Bieber

    Wat vinden jullie van Stella? Ik wil denk ik nog iets doen met een zwakte ofzo.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    Wat vinden jullie van Stella? Ik wil denk ik nog iets doen met een zwakte ofzo.

    Is wel leuk als je iets met die zwakte doet. Verder is ze een leuk wijfie


    Justin Drew Bieber

    Volledige Naam: Adam Sebastian Moore
    Leeftijd: 19 – 13 Februari
    FC: Colton Hayness


    Nationaliteit: Zijn moeder is brits en zijn vader is Australisch. Hij is geboren in London te Engeland. Maar tegenwoordig woont hij in Gold Coast te Australië
    Studie: Adam haalde op de middelbare school altijd belabberde cijfers. Maar er was één vak waar hij in uitblonk. En dat was Economie. Hij is ontzettend goed met cijfertjes en formules. Misschien omdat het om geld draait, en that’s all that matters to him. Met veel ups en downs heeft hij zijn Havo diploma gehaald. Hij was van plan om gelijk Economie en Bedrijfskunde te gaan studeren, maar de luiheid won. Hij ruilde de schoolboeken in voor zijn bed.
    Innerlijk: Adam is een erg energieke jongen. Het is dat zijn ouders hem nooit voor ADHD hebben getest, anders zou er zeker positief uitkomen. Doordat hij veel energie heeft, doet hij veel aan sport. Van hockey tot voetbal. Hij beheerst elke sport. Adam houd er van om in het middelpunt van de belangstelling te zijn. Vooral als hij in het middelpunt staat van meisjes. Adam is een echte ladiesman. Maar hij is meer van de one night stand. Dat omdat hij een beetje bang is voor de liefde. Hij is namelijk nooit echt verliefd geweest. Hij wilt niet té afhankelijk zijn van iemand. Dat hij bang is voor de liefde komt ook deels omdat hij ook last heeft van bindingsangst. Adam is heel trouw tegenover zijn beste vrienden en familie. Hij zou letterlijk voor ze door het vuur gaan. Verder is Adam een spontane gozer die af en toe houd om mensen een beetje voor de gek te houden. Hij is altijd in voor een feestje en daarbij gebruikt hij veel alcohol om in de stemming te komen. Soms ook met een joint. Hij heeft erg droge humor en lacht veel. Hij neemt het leven totaal niet serieus en probeert elke dag waard te maken.
    Uiterlijk: Adam heeft een gemiddelde lengte van 1.80. Adam heeft donkerblond haar dat hij vaak verbergt met een pet. Hij heeft blauwe ogen met een groene gloed. Hij heeft dunne, maar toch volle lippen. Als hij lacht zie je zijn perfecte tandpasta smile, waar hij zelf best trots op is. Door het vele sporten heeft hij een gespierd lichaam. Omdat er in Engeland niet vaak de zon schijnt, heeft hij een erg lichte huid. Als de zon wel schijnt, krijgt hij al gauw een bruin tintje. Ook krijgt hij dan kleine lichte sproetjes.
    Geschiedenis: Adam komt uit een streng rijk katholiek gezin. Hij moest zich altijd aan veel regels houden, en elke zondag naar de kerk. Dit heeft hij altijd gehoorzaam gedaan tot zijn zestiende. Toen de familie Moore in eens besloot om naar Australië te verhuizen. Zijn vader miste zijn kant van de familie te erg en besloot toen om maar met het hele gezin te verhuizen. In het begin vond hij het fantastisch. Het was er zo anders que Engeland. Het weer, het strand, het eten, de mensen en de meiden. En hij vond het ook fijn dat hij dichterbij de andere kant van zijn familie was. Allen begon Adam langzamer met jongens om te gaan die een beetje een slechte invloed op hem hadden. Vanaf het moment dat hij dat deed ging het bergafwaarts op school als zowel thuis. Begon hij te experimenteren met drugs en luisterde hij slecht naar de goeie mensen om hem heen. Slechte cijfers en knallende ruzie met zijn ouders waren het gevolg. Na twee jaar het rebelse leven lijden, begon hij zich te realiseren dat wat hij deed niet echt meer kon. Hij probeerde zich beetje bij beetje weer normaal te gedragen en probeerde de band met zijn ouders weer te herstellen. Met dat laatste is hij nog steeds nog bezig. Ondanks dat hij uit een rijk gezin komt, is hij nooit verwend door zijn ouders. In plaats daarvan leerde zijn vader hoe hij er verstandig mee om moest gaan, en hoe hij het beste in iets kon investeren. Misschien dat hij daarom zo goed is in Economie.
    Extra: Bij Adam kan je algauw zien als hij zenuwachtig is. Dan gaat hij altijd met zijn handen door zijn haar en begint met zijn vingers te knakken. Om zijn enkel heeft hij een enkelbandje waar in staat: ‘Granny’s little boy’. Dit enkelbandje heeft hij gekregen van zijn Australische oma een paar dagen voordat ze overleed. Zijn oma was altijd een groot voorbeeld en erg belangrijk voor hem.



    Justin Drew Bieber

    Mijn meisje komt eraan!


    Justin Drew Bieber

    Oh trouwens @confiance je moet wel een studie kiezen!


    Justin Drew Bieber

    Oh wauw, de studies van Stella zijn hetzelfde als die van Adam; voor het bed dan (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb een vraagje ^-^. Beginnen we als deze rollen allemaal ingevuld zijn, of wachten we dan nog op meer mensen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga Nate nu afmaken!


    Tell me about it, stud.

    xthevampire schreef:
    Oeh Alex Pettyfer @Milicevic :9~


    Haha, hij is knap he!
    Het personage is af trouwens.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben klaar met mijn personages!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Urie schreef:
    Ik heb een vraagje ^-^. Beginnen we als deze rollen allemaal ingevuld zijn, of wachten we dan nog op meer mensen?

    Ik vind het wel goed als we beginnen als de rollen af zijn. Of willen jullie met nog meer mensen spelen?


    Justin Drew Bieber

    Ik ga btw nu mijn laatste personage afmaken


    Justin Drew Bieber

    Urie schreef:
    Naam
    Elijah Austin Pierson
    Leeftijd
    Negentien jaar
    Faceclaim


    Alan Ashby
    Nationaliteit
    Amerikaans/Italiaans
    Studie
    Elijah doet een kunstopleiding
    Innerlijk
    Het kan Elijah allemaal niet zo veel schelen. Of je hem nou uitscheld voor van alles, of je hem serieus mag. Vanwege dat hij altijd gepest werd op school geeft hij eigenlijk bijna nergens om. Er zijn maar weinige dingen die hem serieus boeien. Muziek is een voorbeeld daar van. Voor zijn gitaar heeft hij een grote liefde, hij zal hem dan ook nooit weg doen. Naast zijn gitaar houdt hij al heel zijn leven van bands. Dit is wel te zien omdat hij elke dag een band shirt aan heeft, maar pas als je met Elijah praat merk je hoeveel hij van bands en muziek houdt. Van metalcore tot punkrock, hij vindt het geweldig. Het jammere is dat hij er bijna nooit met iemand kan over praten aangezien hij geen enkel iemand kent die van dezelfde muziek houdt. Áls hij eens iemand vraagt over welke muziek degene leuk vindt dan moet hij elke keer weer aanhoren hoe geweldig boybands of pop bands wel niet zijn. Elijah zou zonder ook maar enige twijfel voor popmuziek kiezen als hij moest zeggen waar hij het meest een hekel aan had. Om vrienden te worden met hem heb je twee keuzes: je word het of je word het niet. Elijah heeft geen zin om moeilijk en ongemakkelijk te doen. Wat je totaal niet van hem zou verwachten is dat hij een obsessie met katten heeft. Met één blik op hem zou je denken dat hij niets met dieren heeft, alleen heb je dit gelijk mis. Elke kat vindt Elijah enorm schattig, hierdoor heeft hij zelf dan ook twee kittens genaamd Coconut en Ginger die hij na veel geprotesteerd te hebben toch maar thuis heeft moeten laten.
    Uiterlijk
    Het eerste wat opvalt aan het uiterlijk van Elijah is zijn vuurrode haar. Al wordt er soms wat van gezegd, hij is er enorm trots op en zal het dan ook echt nooit verven. Zoals te verwachten is zijn huid erg bleek, en ook daarmee heeft hij geen enkel probleem. Zijn herfstbruine ogen verschuilen zich vaak achter een zonnebril, dit omdat hij het liefst buiten in de zon gitaar speelt. Elijah is erg dun. Als hij een trui aan zou hebben zou je denken dat daaronder enkel een magere jongen verstopt zou zitten, maar omdat hij meestal tanktop aan heeft kun je zijn spieren goed zien. Het magere komt doordat Elijah anorexia heeft gehad. Nadat hij er van af was is hij wel enorm veel gaan trainen, waardoor hij toch nog wat afviel maar ook flink wat spieren kweekte. Met zijn 1.76 is hij niet te klein en niet te groot. Over Elijah's bovenlichaam zijn allemaal tatoeages verspreid. Op zijn rechterarm zitten er meerdere, in zijn nek zit er eentje en voor zijn liefde voor katten heeft hij er één van het hoofd van een kat op zijn borstkas laten tatoeëren. In de toekomst wilt Elijah er nog veel meer, alleen heeft hij er bijna geen geld voor. Je ziet hem er bijna niet mee rondlopen, maar hij heeft een bril aangezien zijn beeld soms spontaan wazig wordt waardoor hij zich duizelig gaat voelen. De bril zet hij enkel op als het echt nodig is. Voor de rest heeft hij nog een neuspiercing die hij al vanaf kinds af aan wilde en eindelijk heeft kunnen laten zetten. Wat mensen van hem denken boeit hem echt geen zak. Elijah is wel gewend om raar aan- en nagekeken te worden. Het doet hem werkelijk niets.
    Geschiedenis
    Elijah werd in Milaan geboren als zoontje van een erg jong stel. Meredith - zijn moeder - zou eigenlijk op haar zestienjarige leeftijd hem alleen moeten opvoeden aangezien Kellin - zijn vader - het niet wilde accepteren dat zijn vriendin zwanger was. Maar nog voordat ze haar zoontje in haar handen kon houden overleed ze, ze had te veel bloed verloren tijdens de geboorte. Hierdoor werd Elijah bij Kellin geplaatst. Eerst protesteerde Kellin hevig maar toen hij het kleine jongetje eenmaal in zijn armen had gesloten kon hij hem niet meer loslaten. Op zijn twintigste besloot hij met de vierjarige Elijah naar Amerika te verhuizen waar de rest van zijn familie woonde. Kellin voedde zijn zoontje met muziek op, en dan vooral natuurlijk rock. The Smashing Pumpkins, the Misfits en Metallica waren enorme voorbeelden voor Elijah. Eigenlijk had Elijah op geen enkele school waar hij zat echte vrienden. Hij was altijd het buitenbeentje. Dit maakte school dan ook een heel stuk minder voor hem waardoor hij er minder aandacht aan besteedde, en steeds slechtere punten haalde. Naast dat kwam het ook nog eens doordat zijn vader een nieuwe vriendin kreeg. Toen hij zestien was trouwde zijn vader met Lucy, een vrouw waar Elijah al gelijk een hekel aankreeg. Lucy deed er alles aan om ervoor te zorgen dat hij haar ook maar een klein beetje zou mogen, alleen is dat nooit gelukt en zal het haar waarschijnlijk ook nooit lukken. Door het gepest op school, Lucy en nog wat kleinere dingen is Elijah op een gegeven moment gestopt met eten, praten, en hij kwam ook niet meer uit zijn kamer. Dit is zo doorgegaan voor drie maanden tot dat Kellin had besloten om zijn zoon letterlijk uit zijn kamer te dragen en met hem naar een psychiater te gaan. De psychiater heeft hem als allereerst doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze Elijah konden testen op eetstoornissen. Hier uit is anorexia gekomen. Als daar niets aan werd gedaan dan zou het kunnen zijn dat hij voor een lange tijd zou worden opgenomen in het ziekenhuis. Terug bij de psychiater kon Elijah eindelijk al zijn emoties eruit laten komen. De sessies hebben hem heel erg geholpen, en ondanks dat hij van zijn eetstoornis af is zal hij altijd veel minder eten dan dat hij zou moeten. Twee maanden na zijn achttiende verjaardag heeft Elijah een kleiner zusje erbij gekregen. Hij vond het een stuk minder erg dan hij gedacht had dat Lucy zwanger was van zijn vader, tenslotte was enig kind zijn nogal eenzaam. Het wordt gelijk duidelijk dat hij helemaal dol is op zijn kleine zusje als je de twee eens samen ziet. Nadat hij de middelbare school had afgerond is Elijah begonnen aan een kunstopleiding. Pas nadat hij geslaagd was voor de middelbare school is hij erachter gekomen dat hij van kunst houdt, en het liefst kunst maken. Zijn vrije tijd besteedt hij dan ook niet alleen aan gitaar spelen, maar ook aan schilderen en tekenen. Elijah was van plan om een jaar zijn opleiding stop te zetten en te gaan reizen, maar toen hij hoorde van het programma waren zijn plannen gelijk gewijzigd.
    Extra
    -


    Elijah's geschiedenis is wat aangepast :')


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Haha ik hoor het wel wanneer we gaan beginnen, kan in ieder geval wel zeggen dat ik er zin in heb :p Alleen aankomende week schrijf ik alleen 's avonds even want ik heb examens -,-


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Misschien is het leuk als er nog één meisje bijkomt?
    Dan zijn het tien personages (5 jongens, 5 meisjes) en dus een mooi even getal.
    Aangezien het een tv-programma moet voorstellen en ze daar meestal ook wel een even getal als cast hebben.


    Tell me about it, stud.