• Veel tieners hebben altijd de wildste plannen voor hun tussenjaar of tussenjaren. Feesten, de wereld verkennen, hun bucket list volbrengen en veel meer andere dingen. Maar als het moment daar is, doen veel tieners het niet. In plaats daarvan gaan ze alleen maar werken of lui op de bank hangen om maar niet te hoeven studeren. Voor zulke scholieren heeft MTV een nieuw concept bedacht. Een tv-serie voor scholieren, die iets van de wereld willen zien in plaats van te gaan studeren. Feest vieren op de mooiste plekken in de wereld. Vriendschappen sluiten voor het leven. Of de liefde van je leven ontmoeten.

    Welcome in Saint Tropez



    De ex-scholieren startten in het sterrenhaven van Frankrijk. Saint Tropez. In de ochtend ontbijten op de boulevard. In de middag rondhangen in de stad of luieren op het strand. En in de avond lekker feesten in de meest exclusieve clubs van dit mooie stadje. De Villa is erg luxe en bevat veel faciliteiten. Er is een gezamenlijke slaapkamer. Maar er is ook één voor als mensen zich willen afzonderen. De Villa is op loopafstand van het strand en de stad is op 10 minuten loopafstand.

    Het huis:
    De Villa:


    Woonkamer:


    Keuken:


    Badkamer 1:


    Badkamer 2:


    Binnen zwembad:


    Slaapkamer:


    Privé slaapkamer:


    Thuis bioscoop:


    Jacuzzi:


    Tuin:



    Regels:
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk
    - Geen dubbele namen en/of FC's
    - Personagebeschrijvingen minimaal 750 woorden
    - Maximaal 2 personages per speler
    - Probeer meer dan één zin te posten. Denk aan omgeving en handelingen.
    - Schrijf je in als je zeker weet dat je gaat spelen
    - We schrijven in de verledentijd
    - Ga vriendelijk met elkaar om
    - Als je van plan bent om niet meer te spelen, pb me dan en meld het in het topic
    - 16+ mag (Doe het wel in een spoiler, zodat als mensen er geen behoefte aan hebben, het niet perongeluk lezen)
    - Beslis alleen over je eigen personage
    - Have fun!

    Invullijstje:
    - Volledige naam/roepnaam
    - Leeftijd( 18 t/m 20 jaar)
    - FC (Meerdere foto’s mag)
    - Nationaliteit (mag van over de hele wereld)
    - Studie (Wat je van plan bent in de toekomst te gaan doen)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra


    Deelnemers:
    Meisjes:
    Benzema = Valencia (x)
    Milicevic = Molly (x)
    Confiance = Stella (x)
    Exhaily = Elena(x)
    Disneyy = Raven (x)


    Jongens:
    Urie = Elijah (x)
    Benzema = Lucas (x)
    Milicevic = Nathan
    xthevampire = Jake (x)
    Exhaily = Adam (x)


    Als je vragen hebt, aarzel niet en vraag het!

    Idee is afgeleid van een bestaand RPG van Girlscene

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 17:41 ]


    Justin Drew Bieber

    @Milicevic heeft gelijk... En anders is één van de jongens ook zo lekker lonely. Nu al medelijden met die jongen, haha :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Ik wil wel een meisje reserveren, als dat nog kan cx


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Ik wil wel een meisje reserveren, als dat nog kan cx

    We hebben eigenlijk al genoeg meisjes, sorry. Zou je het erg vinden om een jongen als personage te hebben?


    Justin Drew Bieber

    exhaily schreef:
    (...)
    We hebben eigenlijk al genoeg meisjes, sorry. Zou je het erg vinden om een jongen als personage te hebben?


    Maar bij de beginpost staan 4 meiden 5 jongens?
    Maar goed, dan zoek ik wel naar een andere rpg om nog aan mee te doen.. :x


    Little do you know

    exhaily schreef:
    (...)
    We hebben eigenlijk al genoeg meisjes, sorry. Zou je het erg vinden om een jongen als personage te hebben?


    We hebben minder meisjes dan jongens, dus waarom zou je dan nog meer jongens willen?


    Tell me about it, stud.

    Disneyy schreef:
    (...)

    Maar bij de beginpost staan 4 meiden 5 jongens?
    Maar goed, dan zoek ik wel naar een andere rpg om nog aan mee te doen.. :x

    Wow sorry. Helemaal verkeerd gezien. Was even verward. Ja je kan nog een meisje reserveren. Wel voor morgenavond even posten. dan doe ik dat ook met mijn laatste personage.


    Justin Drew Bieber

    Milicevic schreef:
    (...)

    We hebben minder meisjes dan jongens, dus waarom zou je dan nog meer jongens willen?

    Ja ik had het even verkeerd gelezen en gezien. My bad, hahaha


    Justin Drew Bieber

    Volledige Naam: Elena Sofia Rossini
    Leeftijd: 18 – 11 oktober.
    Fc: Taylor Hill


    Nationaliteit: Er stroomt alleen maar Italiaans bloed door Elena. Geboren en getogen in Monaco te Italië
    Studie: Elena is van plan om Journalistiek te gaan studeren. Dit omdat ze zo dol is op schrijven. Haar liefde voor schrijven had ze al op jonge leeftijd gecreëerd. Ze schreef op elk papiertje dat ze kon vinden. Ook hield ze altijd een dagboek bij. Dat doet ze nu nog steeds. Alleen noemt ze het geen dagboek meer, maar journal. Als iemand het een dagboek noemt vind ze het zo suf klinken.
    Innerlijk: Elena is in bezit van een klein onzeker hartje, als jonger meisje had ze wel wat vriendinnetjes, maar ze hoorde nooit echt bij de populaire meisjes. Ze was een beetje een achterblijvertje , de kinderachtige van de groep, maar had wel de grootste lol. Elena heeft door de jaren heen een eigen persoonlijkheid ontwikkelt die haar echt een speciaal meisje maakt. Haar thuissituatie was wel redelijk goed, ze wist dat haar ouders van haar hielden maar toch was er vaak ruzie in het huis, behalve tussen Elena en haar zusje Valeria, Valeria was haar steun en toeverlaat. Elena voelde zich vaak verdrietig, ongelukkig, en had soms echt het idee dat ze depressief was door al het geschreeuw thuis, maar ze wist zichzelf telkens weer op te pakken en verder te gaan met het leven wat ze had. Door de jaren heen kreeg ze ook andere vriendinnen en durfde ze meer dingen alleen te doen, zonder Valeria. Haar vriendinnen waren nog steeds niet de populairste van allemaal maar hadden wel een wat grotere mond dan ze in eerste instantie gewend was en ze hielden van het uitgaansleven en jongens. Dit was eigenlijk de drijfveer voor de manier waarop Elena haar leven vandaag de dag lijd. Sinds haar 13e was ze best veel met jongens bezig en vond ze het zeker niet erg om een keer met een knappe jongen te zoenen, ze flirtte met ze en er ontstond vaak een band. Elena is echter wel snel verliefd en als ze verliefd is zal ze diegene ook echt geen pijn willen doen, al kan ze er vaak niets aan doen door haar onhandige uitspraken en acties.
    Tegenover haar vriendinnen is Elena altijd wel een lief meisje, ze begrijpt veel mensen door haar grote mensenkennis en met haar grote hart zal ze proberen om je te troosten of op te vrolijken. Als je Elena echt goed kent weet je dat ze ontzettend veel grapjes maakt en druk is, misschien wel een beetje raar, maar dit doet ze niet waar jongens bij zijn. Alleen als ze zich helemaal op haar gemak voelt bij die jongen. Elena heeft geen grote mond maar tegen haar vriendinnen wil ze nog wel eens schreeuwen, ondanks dat het niet gemeen bedoelt is.
    Uiterlijk: Elena heeft een heel bijzonder uiterlijk. Vele mensen beschouwen het als knap. Ze heeft een olijfkleurige huid, door haar Italiaanse afkomst. Ze heeft donker golvend haar wat net over haar borsten rijkt. Ze heeft groene ogen met een blauw randje. Ze heeft een prachtige glimlach en volle roze kleurige lippen. Qua kleding is Elena heel makkelijk. Haar kledingstijl is variërend. De ene dag zou ze voor de tomboy look gaan, en de andere dag zou ze zo voor een lange bloemetjes jurk gaan. Het is maar net waar Elena zin in heeft. Qua make-up is ze wel een meisje-meisje.
    Geschiedenis: Elena komt uit een fijn en warm gezin. Ze waren niet bepaald rijk, maar ook zeker niet arm. Er was altijd geld voor als ze iets nodig had, of als ze iets leuks doen wou met haar vrienden. Het ging alleen niet zo goed tussen haar ouders. Haar ouders hadden continu ruzie en dat ging de hele dag door. De oorzaak was het Italiaanse restaurant waar haar ouders de eigenaar van waren. doordat ze dus de hele dag op elkaars lip zaten, hadden ze ruzie. Tot op de dag van vandaag hebben is haar thuis situatie precies hetzelfde. Haar ouders willen niet scheiden vanwege het restaurant en haar en haar zusje. Ondanks dat haar ouders altijd ruzie hadden, heeft Elena toch veel leuke herinneringen aan beide ouders. Ze gingen bijvoorbeeld vaak samen op vakantie, en dan probeerde haar ouders altijd geen ruzie te hebben. Van dat soort momenten genoot Elena het meest.
    Extra: Elena kan soms heel sluw zijn zonder dat je het merkt. Ze zou namelijk bijna alles doen om haar dromen werkelijk te maken. Ook als ze dat betekend dat ze soms een vies spelletje moet spelen met mensen. Echter zou ze nooit zo sluw zijn tegen vrienden en familie. Zo harteloos is ze nou ook weer niet.


    Justin Drew Bieber

    Oke dan reserveer ik een meisje, haha
    Ga straks meteen bezig met mijn rol maar eerst even leren voor mijn biologie examen van volgende week ;P


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Oke dan reserveer ik een meisje, haha
    Ga straks meteen bezig met mijn rol maar eerst even leren voor mijn biologie examen van volgende week ;P

    Is goed succes met leren!


    Justin Drew Bieber

    -

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:26 ]


    Justin Drew Bieber

    Zijn er trouwens niet ook van die mensen die je vertellen wat ze die dag voor de tieners in petto hebben ofzo?
    Aangezien dat vaak wel zo is, of dat het net zoals dat nieuwe programma Ex on the beach allemaal via een tablet gaat ofzo cx


    Little do you know


    Volledige naam
    Raven Carter
    Leeftijd
    18 jaar.
    FC
    Nationaliteit

    Raven komt uit een gemengde familie, haar oma is Iers en haar Opa was Frans, haar moeder was dus half Frans half Iers, terwijl haar vader Brits is.
    Dus Raven is half Brits, een kwart Frans en een kwart Iers. Al beheerst ze enkel de Engelse taal.
    Studie
    Raven heeft op een Art school gezeten in London, Ze wil graag iets doen met haar tekenkunsten maar nog veel liever zou ze de muziek wereld in springen. Al vind ze dat ze totaal niet muzikaal is -Welk instrument ze ook probeerde ze was er gewoon niet goed in- en ook vind ze dat ze niet kan zingen, dus durft ze er nooit iets mee te doen.
    Innerlijk
    Raven is een beetje een onzeker type, ze houdt haar gevoelens voor zich en speelt het vrolijke meisje, al is ze dat niet altijd. Aangezien Raven die neppe glimlach bijna elke ochtend op moest zetten is ze het nu na twee jaar gewend en weet ze niet meer hoe ze haar gevoelens nu eigenlijk moet uiten. Ze zal sowieso haar ware gevoelens nooit tonen aan mensen die ze niet vertrouwd, aangezien ze bang is dat mensen daar gebruik van zullen maken.
    Raven is vroeger op school eigenlijk altijd het buitenbeentje geweest en was nooit goed in vrienden maken, alleen sinds kort heeft ze van haar vader geleerd dat ze gewoon op mensen af moet stappen 'It only takes 20 seconds of courage to do whatever you want.' Raven is liever bevriend met jongens dan met meiden, omdat ze bang is dat de meeste meiden haar meteen beoordelen op haar uiterlijk, bij jongens heeft ze deze angst veel minder en ze voelt zich dan ook sneller op haar gemak bij jongens. Dit betekend echter niet dat ze nooit een vriendin zal toestaan, ze vind een goede vriendin namelijk ook wel fijn om te hebben.
    Ondanks dat Raven zo onzeker is kan ze best genieten van uitgaan, met een paar glazen drank op is ze een enorm spontaan en vrolijk persoon en je merkt het dan ook meteen aan haar als ze dronken of aangeschoten is.
    Uiterlijk
    Raven heeft roodbruin geverfde haren en kastanjebruine ogen. Haar echte haarkleur is donkerbruin, wat je nog een beetje ziet aangezien haar haren niet het bedoelde vuurrood zijn maar roodbruin gekleurd zijn. Al vind ze deze kleur nog veel mooier staan dan de bedoelde vuurrode kleur. Rond haar ogen heeft ze lange wimpers waar ze altijd mascara overheen doet om ze te accentueren, vaak gaat er ook een streep oogpotlood om haar oog behalve bij haar binnenste ooghoeken.
    Haar bouw is een beetje volslank, ze heeft redelijk veel 'boezem' maar ze heeft slanke benen en verder niet echt 'curves' ze heeft wel een taille die slanker is dan haar heupen maar daar is het dan ook mee gedaan.
    Ze heeft een tattoo op haar pols, en een hoefijzer met een kattenpoot in het midden op haar ribben met erboven de tekst 'It's never too late' al hoort deze tekst niet bij het hoefijzer. Het ijzer met de kattenpoot staat voor haar liefde voor dieren, terwijl de tekst staat voor hoop.
    Geschiedenis
    Raven heeft geen broers of zussen. Al snel stonden zij en haar vader er alleen voor toen haar moeder overleed toen Raven nog maar zes jaar was. Dit heeft later, toen ze veertien was, een grote impact op haar leven gehad omdat de beelden van hoe haar moeder zomaar neerzakte steeds weer door haar hoofd schoten. Dit heeft er voor gezorgd dat Raven jaren lang zwaar Depressief is geweest. Inmiddels heeft ze het eindelijk kunnen verwerken.
    Raven heeft een goede, sterke band met haar vader, dit vooral omdat hij zo'n beetje de laatste familie is die ze heeft. Ze is enorm bang dat ze hem op een dag ook zal moeten kwijtraken.
    Extra
    -


    Zo, aangezien ik me echt niet kan concentreren op Bio heb ik haar rol maar ingevuld. Hoop dat ze goed is, en als er iets fout is ofzo moet je het maar zeggen :]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Zijn er trouwens niet ook van die mensen die je vertellen wat ze die dag voor de tieners in petto hebben ofzo?
    Aangezien dat vaak wel zo is, of dat het net zoals dat nieuwe programma Ex on the beach allemaal via een tablet gaat ofzo cx


    Jawel, maar dat gebeurt niet heel vaak. Aangezien het een real life soap is.


    Justin Drew Bieber

    Oke iedereen heeft haar rollen ingeleverd zullen we dan maar verhuizen naar het praattopic en beetje overleggen hoe we beginnen?


    Justin Drew Bieber