• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

[ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]

26 - 02 - '16

Jezus, waar the fuck blijf je? Je zou een half uur geleden al hier moeten zijn en je bent er nog steeds niet. Ik ben dood op en moet morgen weer vroeg op. Ugh...

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Draconis115 schreef:
    I want a hug.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Draconis115 schreef:
    I want a hug.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Kut bevrijdingsfestival. (no_chears)

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Well –– dat is een van de meest zieke films die ik ooit heb gezien, and. . . I LOVED IT.

Paracosm schreef:
    Well –– dat is een van de meest zieke films die ik ooit heb gezien, and. . . I LOVED IT.

Which movie?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Kairos schreef:
    (...)

Which movie?

Grote toeval door wat jij net stuurde –– maar hij heet 'Would You Rather. . .'

Paracosm schreef:
    (...)

Grote toeval door wat jij net stuurde –– maar hij heet 'Would You Rather. . .'

That's kinda creepy ._.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lonely.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ehm... Awesome?

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Ik wil nog vakantie, ughhhh.

stay safe because I like being alive at the same time as you

School isnu wel het laatste waar ik zin in heb --'

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Geweldig.... 3 uur lesuitval (inclusief lievelingsvak CKV)... al die tijd op school lanterfanten, zonder iets te kunnen doen... :c

Blijkbaar vinden de buren van mijn buren het normaal om zeven uur 's ochtends bezig te gaan met hun nieuwe schutting. Ze maken tering veel lawaai en de hele straat tilt. Sommige mensen zijn zo tyfus asociaal.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ugh.. So early.

The duty of youth, is to challenge corruption.