• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Nouuuu, waarom vindt de uni het zo leuk om ons van 17.00 tot 21.45 college te geven? D: Nu zit ik de hele dag onbewust te wachten tot ik weg kan en ik ben pas om 23.00 weer thuis. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik word een beetje gek van mensen die continu roepen: Google is your best friend. (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik snap iets te goed hoe mannen hun geest werken als het gaat om het sexuele gebied oops ben ik sadistische als ik het dan uit lok en dan afknap gewoon om ze te treiteren xD mja wat wil je als je in een huis vol met mannen woont xD


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Nuuuuh mijn geld. D: Ugh ik had zelf iets voor avondeten mee moeten nemen in plaats van op het laatste moment naar de AH to go te gaan voor een salade... Rotuni, waarom heb ik ook onder etenstijd college? ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lol, houd eens op met zeggen dat ik te dik ben, mens. Ik heb een normaal BMI, dus houd je mond maar en ga iemand anders onzeker maken. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het echt jammer dat ik dat boek uit hebt. Vond hem echt leuk :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En –– hij is af en ingeleverd, me is happy now.


    YukiOnna schreef:
    Ik snap iets te goed hoe mannen hun geest werken als het gaat om het sexuele gebied oops ben ik sadistische als ik het dan uit lok en dan afknap gewoon om ze te treiteren xD mja wat wil je als je in een huis vol met mannen woont xD

    Nee, dat is juist leuk! Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind dit echt heel leuk :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga echt falen voor mijn wiskunde examen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Haha, ik zit al een hele tijd allerlei oude, trage liedjes op te zoeken om de snelheid dan op 1.5 te zetten. Echt grappig. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil goeie verf. D:


    help

    Novoselic schreef:
    Haha, ik zit al een hele tijd allerlei oude, trage liedjes op te zoeken om de snelheid dan op 1.5 te zetten. Echt grappig. :')

    Dat herken ik :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Novoselic schreef:
    Lol, houd eens op met zeggen dat ik te dik ben, mens. Ik heb een normaal BMI, dus houd je mond maar en ga iemand anders onzeker maken. :')

    Ik mag diegene echt niet, ook al ken ik d'r niet persoonlijk. Jij bent echt niet dik!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ik mag diegene echt niet, ook al ken ik d'r niet persoonlijk. Jij bent echt niet dik!

    Tja, dat weet ik zelf ook wel, maar het is toch niet leuk om te horen. ;/ Bedankt voor je reactie in ieder geval!

    Markham schreef:
    (...)
    Dat herken ik :'D

    Maar de snellere op 1.5 zetten is nog grappiger.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 17:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it