• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    Blijkbaar vinden de buren van mijn buren het normaal om zeven uur 's ochtends bezig te gaan met hun nieuwe schutting. Ze maken tering veel lawaai en de hele straat tilt. Sommige mensen zijn zo tyfus asociaal.


    Dit. Alleen zijn ze aan het boren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Dit. Alleen zijn ze aan het boren.
    Echt schijt irritant dat soort mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gaaaap. Zucht...

    Dauth schreef:
    (...)Echt schijt irritant dat soort mensen.


    Vergeten dat de niet alleen wonen op deze wereld. Tering zeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Godver. Ben ik voor niks naar school gekomen. Voor niks 1,5 uur onderweg. Kutzooi


    26 - 02 - '16

    Na zo'n nacht gewoon bang om aan een verslag te beginnen.


    Als je winkel dicht is, doe m dan niet open. In plaats van even te brullen in een vreselijk Engels dat ik moet weggaan. Vreemde mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    YEAAAAHH SUUZ KOMT WEER ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil niet werken. Voedsel voor anderen maken terwijl je een voedselvergiftiging hebt is niet heel prettig.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 10:48 ]

    Weer snel een keertje met Maia naar onze beste vriendin. 9 jaar en nog steeds best friends <3. Love them to death.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat SPSS –– en PCA's, en regressie analyses en variantie analyses.
    Ik wil gewoon slapen.


    Waarom waarom waarom... Just leave me alone!! Why can't you see that you are torturing me!! Ik wil verder met mijn leven jou achter me laten ik voel me zoveel beter zonder jou omdat dat ik zoveel om je geef!! Ik heb een nieuwe relatie nu waarom is die tip niet goed genoeg?


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Eindelijk doet het (kutklotekwaliteit) schoolinternet het weer!

    Finally got some inspiration for my story back, after all these years... Hopelijk kan ik er iets van maken...

    Vrouwen zijn vaag o.O wat meot ik hier nou weer mee..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Communicatie blergh.. Vind wel fijn hoe ik ben -.-
    Waarom wil je me veranderen.. Heb mijn stage gehaald, toch? Waarom is mijn communicatie dan niet goed?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you