• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Another doppelganger? Wow, lame.

    Gefeliciteerd, je staat nu op mijn "Ik heb geen respect en vind je extreem dom en idioot"-lijst. Wees er maar heel trots op (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Over honderd jaar zijn jullie allemaal dood. En ik ook. Wat een rust.


    I dress to kill, but tastefully

    Je bent goed bezig, Lieke! Kom op! Nog even volhouden en je kunt volgende week met een gerust hart naar school.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dauth schreef:
    Gefeliciteerd, je staat nu op mijn "Ik heb geen respect en vind je extreem dom en idioot"-lijst. Wees er maar heel trots op (bloos)

    Hé, ik heb ook zo'n lijst!
    Wellicht met andere woorden, maar de betekenis komt op hetzelfde neer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij word ik zometeen gek van de zenuwen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Fijn, nu heb ik nog minder zin om te leren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik erger me aan je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom neem je niet op?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijn god, maak eens een keer zo'n One Direction "Bromance" RPG af, of begin überhaupt ooit eens met het speeltopic, in plaats van dat je om de paar dagen weer een nieuwe maakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fml. Mijn overgevoeligheid voor prikkels werd zo erg dat ik er hartkloppingen en zenuwtrekjes van kreeg. Ik haat dat vervloekte kut festival waardoor ik niet eens normaal met het ov kan reizen zonder gek te worden van de drukte! :'C


    26 - 02 - '16

    'I'm the toy you broke and threw away.'


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Hé, ik heb ook zo'n lijst!
    Wellicht met andere woorden, maar de betekenis komt op hetzelfde neer.
    Hahaha. Zolang ik er niet op sta vind ik het best :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik je slaan, alsjeblieft? God, wat ben je irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.