• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    xBooBear schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg maar ik kan me echt enorm ergeren aan mensen die downie als scheldwoord gebruiken.
    Waarschijnlijk vind je dat ik me aanstel maar mensen met het syndroom van down zijn over het algemeen gewoon geweldig en daar moet je niet mee schelden of beledigend gebruiken.


    OT – Waarom ben ik gisteren niet thuis gebleven?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 22:22 ]


    Het word druk.. Vind het niet meer leuk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xBooBear schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg maar ik kan me echt enorm ergeren aan mensen die downie als scheldwoord gebruiken.
    Waarschijnlijk vind je dat ik me aanstel maar mensen met het syndroom van down zijn over het algemeen gewoon geweldig en daar moet je niet mee schelden of beledigend gebruiken.

    Zo bedoel ik het geen eens. Daar kan ik mij dus aan ergeren dat men er meteen van uitgaat dat ik zoiets bedoel.
    Ik zeg niet dat de mensen met het syndroom van down niet geweldig zijn en het is ook niet naar hen gericht, dit vat jij zo op. Sorry, maar wil je er niet meteen van uitgaan dat ik zoiets beledigend bedoel of whatsoever naar hen toe. En dit komt nu wel als onderscheiden over wat jij doet. Dan zijn er wel meerdere dingen waar je niet mee mag schelden, want ja, zo word je alleen maar beledigd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buikpijn.. ;c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    Buikpijn.. ;c
    Same ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Carrie was best een goeie film. En het einde was ook geweldig. Really liked it.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Carrie was best een goeie film. En het einde was ook geweldig. Really liked it.

    Het boek is ook een aanrader, het eerste dat Stephen King schreef.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I just had the worst nightmare._.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    I just had the worst nightmare._.


    *knip*

    [ bericht aangepast op 13 feb 2019 - 10:28 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)
    Sorry als je het niet zo bedoelde, in dat geval heb ik niks gezegd.
    Ik kan natuurlijk van zo'n zinnetje niet precies weten hoe je het bedoelde en ik vond het om heel eerlijk te zijn best beledigend klinken.
    Ik snap niet eens waarom je daarop reageert. Ze lucht haar hart, laat haar lekker zeg. Het is gewoon vragen om problemen als je er wat over zegt, terwijl je niet eens weet hoe ze het bedoelt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 10:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sommige mensen in films en series zoenen echt nasty .__.

    Facepalm..


    26 - 02 - '16

    Ik ga hier zo'n spijt van krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ugh, kan ik niet gewoon in bed blijven liggen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.