• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Waarom kan ik geen eens mijn mening over dingen zeggen zonder dat jij weer begint te zuchten? Je begint er altijd meteen over, maar ondertussen doe je hetzelfde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap niet waar de uitdrukking "lelijk als de nacht" vandaan komt. De nacht is mooi.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik snap niet waar de uitdrukking "lelijk als de nacht" vandaan komt. De nacht is mooi.

    Precisely my thinking.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, tuurlijk. Verpest het gewoon maar weer, ik had me hierop verheugd.

    Ik ben er klaar mee. Ik denk dat ik hier maar eens een pauze van moet nemen.


    From these ashes, I will rise

    Novoselic schreef:
    Ik snap niet waar de uitdrukking "lelijk als de nacht" vandaan komt. De nacht is mooi.


    In de nacht gebeuren ook de meeste misdaden.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Fuck this shit.


    help

    Het is best erg als ik mensen herken aan hun schrijfstijl, want dat is negen van de tien keer negatief i.p.v. positief.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stop lagging, VLC.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    And everything just sucks. I just feel empty inside.


    help

    Tolkien schreef:
    And everything just sucks. I just feel empty inside.

    *Geeft knuffel*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zit hier te janken en je doet niets. Je loopt langs me alsof ik gewoon besta.


    I dress to kill, but tastefully

    Ja....Ja.... Het is dat dronken achter het stuur zitten zoveel beter is.... Met hetgeen wat ik doe, ben ik de enige die er dood aan kan gaan. In jou geval kunnen dat ook andere mensen zijn, dus ga niet doen alsof je beter bent dan mij.


    Take me to wonderland

    Ik begin dit echt wel mooi beu te worden :')

    Novoselic schreef:
    (...)
    *Geeft knuffel*


    Thanks, dear.


    help