• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Eerste story arc is af van mijn boek!
    Eindelijk en vandaag maar eens beginnen aan de tweede :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En dan kan de vakantie nu eindelijk beginnen. Ik ben doodmoe, en over twee dagen alweer naar school. D:


    :)

    Blij met mijn nieuwe screensaver :Y)


    I dress to kill, but tastefully

    Ik doe gewoon alles fout en alles is één puinhoop en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik wil niet dat mensen me zien huilen en hoe moet ik het dan kwijt? Wie moet ik dan eigenlijk zijn? Ben ik eigenlijk mezelf wel, want ik twijfel aan alles en ik weet echt niet wat ik moet doen.


    help

    Tolkien schreef:
    Ik doe gewoon alles fout en alles is één puinhoop en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik wil niet dat mensen me zien huilen en hoe moet ik het dan kwijt? Wie moet ik dan eigenlijk zijn? Ben ik eigenlijk mezelf wel, want ik twijfel aan alles en ik weet echt niet wat ik moet doen.



    26 - 02 - '16

    Waarom werkt deze domme computermuis maar half ><

    Soms vraag ik me af waarom ik besta.


    help

    Tolkien schreef:
    Soms vraag ik me af waarom ik besta.


    Die vraag is biologisch te beantwoorden, maar de meeste mensen prefereren een filosofisch antwoord.
    Alleen de filosofische antwoorden zijn nogal uiteenlopend en dat is iets waar je meer zelf moet uitvinden wat je geloofd.

    Of was het een retorische vraag?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Serieus? Stop met die fucking vuurwerk, freaking idiots.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taka schreef:
    (...)

    Die vraag is biologisch te beantwoorden, maar de meeste mensen prefereren een filosofisch antwoord.
    Alleen de filosofische antwoorden zijn nogal uiteenlopend en dat is iets waar je meer zelf moet uitvinden wat je geloofd.

    Of was het een retorische vraag?


    Ik voel me gewoon nogal leeg en depri, dus ik begin mijn hele bestaan te betwijfelen.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik voel me gewoon nogal leeg en depri, dus ik begin mijn hele bestaan te betwijfelen.


    Het is ook een van de vragen die ik mij vaak heb gevraagd, omdat ik domweg niet wil geloven dat de enige reden dat ik besta, is doordat mijn ouders graag een kindje wilden. Biologisch gezien is daar natuurlijk geen speld tussen te krijgen, maar toch wil ik geloven dat er meer is. Zelfs wil ik toch geloven dat ik leef, omdat iedereen een bepaald doel heeft in zijn of haar leven, maar dat doel moet je eerst wel zelf vinden. Want zonder iets te hebben om voor te leven dan voel je je vaak snel leeg en het lege gevoel gaat vaak gepaard met het depressieve gevoel. Tenminste dat is hoe ik erover denken, maar iedereen heeft een andere kijk op dit soort dingen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik voel me gewoon nogal leeg en depri, dus ik begin mijn hele bestaan te betwijfelen.

    N'ahw, Marthe :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eeuh, doen of niet doen... :'D

    Ik houd van die topics-actie. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    So lost..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·