• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 22:01 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo bang voor mijn economie-examen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Awkward kijken met croissantjes en andere nom. Hm. (:

    Yes! Mijn vriend vindt het een leuk idee, hopelijk kan hij dan ook..
    Maar dan mijn ouders nog, hopelijk kan ik die overhalen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Fucking hell, je wist het en dan toch gebeurt dit. Nu moet ik je weer teleurstellen, terwijl ik hartstikke duidelijk was.


    From these ashes, I will rise

    Mijn ouders hebben een ongeval gehad. Just when everything already sucked.


    help

    Tolkien schreef:
    Mijn ouders hebben een ongeval gehad. Just when everything already sucked.

    Oi, was het heftig? Hopelijk is alles goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Oi, was het heftig? Hopelijk is alles goed!


    Voor een keer dat papa traag reed. :/ er wilde een auto veranderen van rijstrook of zo, maar hij had denk ik niet goed op gelet of zoiets en hij of mijn papa moest uitwijken - ze waren met de moto - en die autobestuurder zat er tegen. Ik weet niet precies wat er gebeurd is. Mama zei dat het niet zo ernstig was, maar mijn zus haar lief brengt ons nu naar het ziekenhuis, so I guess we'll see.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Voor een keer dat papa traag reed. :/ er wilde een auto veranderen van rijstrook of zo, maar hij had denk ik niet goed op gelet of zoiets en hij of mijn papa moest uitwijken - ze waren met de moto - en die autobestuurder zat er tegen. Ik weet niet precies wat er gebeurd is. Mama zei dat het niet zo ernstig was, maar mijn zus haar lief brengt ons nu naar het ziekenhuis, so I guess we'll see.

    Pfoeh, beterschap!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Pfoeh, beterschap!


    Thanks.


    help

    Tolkien schreef:
    Mijn ouders hebben een ongeval gehad. Just when everything already sucked.

    Oeh. Hopelijk valt de schade mee (van je ouders).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    (...)
    Oeh. Hopelijk valt de schade mee (van je ouders).


    Wel, oppervlakkig is alles blijkbaar in orde, ze zijn nu foto's aan het nemen. Ze zijn in ieder geval in recht.


    help

    Mobiel wees niet zo'n derp en laat mijn foto's weer zien O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hm, ik ben zeer benieuwd.

    Ik wil een jongen zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik wil een jongen zijn.


    Alsof die het zoveel beter hebben :'D ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·