• Het zit namelijk zo, dat ik al een tijdje met een rare plek op mijn been rond loop (Het is soms rood maar meestal licht paars achtig). Maar omdat ik hier geen last van gehad heb (geen pijn en het is ook niet warmer dan mijn been of zo), heb ik hier eigenlijk niet echt aandacht aan besteed en vond ik het niet nodig om naar de huisarts te gaan, tot gisteren. Aangezien het gisteren redelijk lekker weer was, liep ik er nogal zomers bij (dus ik had een korte broek aan waardoor je die plek op mijn been dus duidelijk kon zien). Ik kwam toen wat vrienden tegen en die hebben me eigenlijk bang gemaakt, dat het 'trombose' zou kunnen zijn. nu wil ik wel naar de huisarts gaan, maar aangezien ik een Belgische huisarts heb en het gisteren 1 mei was (aka dag van de arbeid/belgendag) is mijn huisarts er niet omdat hij vandaag ook een brug heeft gepakt. Dus nu vraag ik me af: Mag/kan ik hier wel mee naar de H.A.P in Nederland dan? -ik woon gewoon wel in Nederland-.
    Ik twijfel om te gaan omdat, zoals ik al zei: het geen pijn doet of warm aanvoelt, maar ik voel me er nu niet meer zo gerust over....

    Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen ?


    -Ps: sorry voor eventuele typfouten en als ik het topic verkeerd heb geplaatst0.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou er naartoe gaan, aangezien het wel van kleur veranderd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je kan ook altijd eerst even bellen naar de H.A.P. en als zij het nodig vinden kun je volgens mij altijd nog langskomen, ongeacht wie je huisarts is en vanuit waar hij werkt.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Je kan ook altijd eerst even bellen naar de H.A.P. en als zij het nodig vinden kun je volgens mij altijd nog langskomen, ongeacht wie je huisarts is en vanuit waar hij werkt.


    I liek dis idea.

    huisartsen hebben mensen achter de receptie die uitstekend kunnen bepalen of iets ernstig genoeg is om een afspraak te maken.


    quidquid excusatio prandium pro