• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Assassin schreef:
    (...)

    Op zich wel, want het is faken. Rick zei dat hij het niet was en hij was het wel, volgens mij is dat toch echt faken.
    Daarbij geloof ik er toch niets van, wie zegt dat hij het niet opgezet heeft? Hij heeft al eens gelogen.


    De enige reden waarom Rick loog, was om te zorgen dat niet bekend werd wie er onder andere bij QNM zat. Dat is een dekmantel. Naar mijn idee hebben ze verder geen kwade bedoelingen, dus vind ik dat er een beetje overdreven gereageerd wordt.
    Hoewel je denk ik inderdaad wel gelijk hebt dat dit dan onder ''faken'' verstaan kan worden. Maar gelukkig heeft Rick uiteindelijk wel netjes gemeld dat hij het was, en dan is het geen faken meer, nietwaar?
    Ik geloof hem wél dat hij het niet heeft opgezet. Maar goed, dat ben ik, haha. x)

    Ik ben gewoon wel van mening dat er alsnog wel wat overdreven gereageerd wordt. Maar natuurlijk is niet iedereen het met me eens, en dat mag ook.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McClair schreef:
    (...)

    Kijk dat mensen mij aan kijken oke?
    Maar dan kun je Suuz er toch buiten laten?
    Als mitchell iets doet ga ik jou toch ook niet lopen afzeiken?
    Denk toch eens na wat je zegt.


    Helaas doen mensen hier dat toch al, als je dat nog niet doorhad.
    Maar het is best logisch dat ze verwachten dat zij er ook iets mee te maken heeft/had.


    Your make-up is terrible

    McClair schreef:
    (...)


    HIER KAN IK ECHT HEEL BOOS OM WORDEN :@
    Niet alles wat ik doe heeft godverdomme gelijk met Suuz te maken.
    Suuz heeft hier serieus niks mee te maken gehad en nog krijgt ze al die shit over haar heen.
    Dit verdiend ze toch niet? Kunnen jullie haar gewoon niet godverdomme fucking met rust laten? :@


    Ik beschuldig haar niet, Rick! Ik vraag het me gewoon af en ik beschuldig haar van niets als ze niets gedaan heeft! Ik zeg gewoon dat haar theorie matchte en dat Suuz dat misschien ook heeft. Ik wil niemand van jullie in het kwade daglicht zetten en dat is gebleken uit mijn vorig bericht. Als je het gelezen zou hebben, had je dat ook wel gelezen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, leuk geprobeerd, maar ik doe niet mee.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Haha, leuk geprobeerd, maar ik doe niet mee.


    Hebj e ook een PB gekregen of zo?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McBride schreef:
    (...)

    De enige reden waarom Rick loog, was om te zorgen dat niet bekend werd wie er onder andere bij QNM zat. Dat is een dekmantel. Naar mijn idee hebben ze verder geen kwade bedoelingen, dus vind ik dat er een beetje overdreven gereageerd wordt.
    Hoewel je denk ik inderdaad wel gelijk hebt dat dit dan onder ''faken'' verstaan kan worden. Maar gelukkig heeft Rick uiteindelijk wel netjes gemeld dat hij het was, en dan is het geen faken meer, nietwaar?
    Ik geloof hem wél dat hij het niet heeft opgezet. Maar goed, dat ben ik, haha. x)

    Ik ben gewoon wel van mening dat er alsnog wel wat overdreven gereageerd wordt. Maar natuurlijk is niet iedereen het met me eens, en dat mag ook.



    Precies dit gewoon, ik wil best heel eerlijk toegeven dat ik geen pbtje heb gekregen hoor, maar ik wil niet dat de anderen straks ook weer zoveel gezeik over zich heen krijgen als dit. Ik vind het wel een keer goed zo. Ik ben nu jullie pispaaltje dat kan dan zo zijn maar laat het dan verder gewoon rusten ofzo??


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lacville schreef:
    (...)

    Hebj e ook een PB gekregen of zo?

    Ja. Jij ook?

    Origineel wachtwoord trouwens, ik moest echt even lachen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lacville schreef:
    (...)

    Ik beschuldig haar niet, Rick! Ik vraag het me gewoon af en ik beschuldig haar van niets als ze niets gedaan heeft! Ik zeg gewoon dat haar theorie matchte en dat Suuz dat misschien ook heeft. Ik wil niemand van jullie in het kwade daglicht zetten en dat is gebleken uit mijn vorig bericht. Als je het gelezen zou hebben, had je dat ook wel gelezen.

    Je neemt meteen aan dat ik hier ook in zit, terwijl ik hier niks mee te maken had. Wat mijn vriendje op Q uitvogelt gaat mij niks aan en andersom. Dit vind ik nou ontzettend jammer en zielig, want ik heb hier niets, maar dan ook niets, mee te maken.


    From these ashes, I will rise

    Assassin schreef:
    (...)

    Helaas doen mensen hier dat toch al, als je dat nog niet doorhad.
    Maar het is best logisch dat ze verwachten dat zij er ook iets mee te maken heeft/had.



    Nou ja bij deze dat heeft ze echt niet, en mij doet het echt veel zeer, want nu krijgt ze straks al die shit over haar een door mij , en dat wilde ik juist zo erg voorkomen. Want echt zoiets verdiend ze niet want ze heeft er niks mee te maken gehad.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Je neemt meteen aan dat ik hier ook in zit, terwijl ik hier niks mee te maken had. Wat mijn vriendje op Q uitvogelt gaat mij niks aan en andersom. Dit vind ik nou ontzettend jammer en zielig, want ik heb hier niets, maar dan ook niets, mee te maken.


    Ik dacht het, omdat je theorie matchte met dit, NIET omdat Rick je vriend is, laat dat even duidelijk zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Joh, het is internet. Het zijn niet je real life buddies die je maandenlang voor de gek hebben gehouden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, rustig aan allemaal. Het heeft geen zin om er een hele discussie/ruzie om te maken. Hij heeft het toch gewoon eerlijk toegegeven? Hij had ook heel wat anders kunnen doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lacville schreef:
    (...)

    Ik dacht het, omdat je theorie matchte met dit, NIET omdat Rick je vriend is, laat dat even duidelijk zijn.

    Jij én Lotta verdachten mij ook al voordat ik met die theorie kwam, die ik daadwerkelijk zo heb verzonnen. Dat vond ik namelijk logisch denken.


    From these ashes, I will rise

    Zarathos schreef:
    Oké, rustig aan allemaal. Het heeft geen zin om er een hele discussie/ruzie om te maken. Hij heeft het toch gewoon eerlijk toegegeven? Hij had ook heel wat anders kunnen doen.


    Nu de rest nog.


    i put the fun in funeral

    Cantabile schreef:
    (...)
    Jij én Lotta verdachten mij ook al voordat ik met die theorie kwam, die ik daadwerkelijk zo heb verzonnen. Dat vond ik namelijk logisch denken.


    Ik heb niets gezegd over jou, in zoverre ik weet, enkel over Rick. Dat Lotta over jou speculeert, is niet mijn fout.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried