• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Lacville schreef:
    (...)

    Ik heb niets gezegd over jou, in zoverre ik weet, enkel over Rick. Dat Lotta over jou speculeert, is niet mijn fout.

    Ga je dan straks ook zeggen dat BastiIIe vast ook het wachtwoord weet omdat zij wist dat er een jongen zat?


    From these ashes, I will rise

    Jongens kunnen jullie Suuz nu gewoon eventjes met rust laten alsjeblieft? Het is toch nu wel een keer duidelijk dat ik dit gedaan heb?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nou nou, waar is al die kwaadheid voor nodig? Hij heeft het goed gedaan naar mijn mening.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ga je dan straks ook zeggen dat BastiIIe vast ook het wachtwoord weet omdat zij wist dat er een jongen zat?


    Lijkt me logisch, gezien er een jongenspoppetje naast het profiel stond.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laten we allemaal ophouden met ruziën en de schuld op elkaar steken? En nee, ik had je niet moeten verdenken en andere shit, sorry, maar mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig en dan beginnen ze allemaal theorieën te verzinnen. Zoiets is menselijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    Nou nou, waar is al die kwaadheid voor nodig? Hij heeft het goed gedaan naar mijn mening.

    Was jij het die de PB verzond? Just curious. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind dit echt mega kansloos.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Novoselic schreef:
    (...)
    Was jij het die de PB verzond? Just curious. ^^


    Waarom vind je dat belangrijk om te weten?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Novoselic schreef:
    Laten we allemaal ophouden met ruziën en de schuld op elkaar steken? En nee, ik had je niet moeten verdenken en andere shit, sorry, maar mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig en dan beginnen ze allemaal theorieën te verzinnen. Zoiets is menselijk.


    Ik vind niet dat je je verontschuldigingen moet aanbieden voor zoiets. Ze veroorzaken het zelf dat mensen beginnen te raden en anderen te verdenken. Degene die hierachter zitten moeten hun verontschuldigingen aanbieden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je je verontschuldigingen moet aanbieden voor zoiets. Ze veroorzaken het zelf dat mensen beginnen te raden en anderen te verdenken. Degene die hierachter zitten moeten hun verontschuldigingen aanbieden.


    Wat hebben wij fout gedaan?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Is het nou werkelijk waar zo erg dat ik hier aan mee heb gedaan?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    QNM schreef:
    (...)

    Wat hebben wij fout gedaan?


    Iedereen opgefokt en tegen elkaar opgezet, dat. Het is nooit mijn bedoeling geweest met Suuz of Rick ruzie te krijgen en moesten jullie dit niet opgericht hadden, hadden niet zoveel mensen nu dubbele gevoelens over dit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind niet dat je je verontschuldigingen moet aanbieden voor zoiets. Ze veroorzaken het zelf dat mensen beginnen te raden en anderen te verdenken. Degene die hierachter zitten moeten hun verontschuldigingen aanbieden.


    En waarvoor zou ik dan mijn excuses moeten aanbieden?
    Je kletst uit je nek.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    En waarvoor zou ik dan mijn excuses moeten aanbieden?
    Je kletst uit je nek.


    Jij niet, want jij hebt het eerlijk toegegeven, maar de rest wel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik raad jullie trouwens sterk aan om het wachtwoord te veranderen, want als ik wil, verander ik gewoon alles en inactiveer ik het dan. :'D Niet dat dat zou helpen, want dan maken jullie gewoon een nieuw account aan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it