• Eigenlijk heb ik niet zo veel te zeggen (behalve dat ik binnenkort naar Londen en Griekenland ga, optredens heb, mijn cijfers terug wil krijgen maar alle leraren op vakantie zijn, ik het super druk heb met m'n profiel werkstuk, de apotheek problemen had met de levering van m'n medicijnen etc. hahaha), maar aangezien ik ook mijn steentje bij wil dragen aan de actie over de persoonlijke berichten:

    Hierbij mijn persoonlijke bedank bericht aan Q. Ik ben namelijk erg slechtziend en hier kan ik toch gewoon verhalen lezen in plaats van luisteren (: en daarbij merkt niemand hier toch dat ik zo weinig zie en kan ik even doorgaan voor "normaal".

    -Zijn jullie ook zo verkouden?-
    Xx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben niet verkouden, maar mijn moeder wel. xD

    Alvast veel plezier in Londen en Griekenland, wordt vast vet!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben niet verkouden, maar alvast veel plezier in Londen en Griekenland en succes met je optredens en werkstuk!


    16 - 09 - '17

    Ik ben wel verkouden, bah. :S

    Veel plezier in Londen en Griekenland!
    (Ben zelf naar Londen geweest, het is daar heel gaaf.)

    Ja, maar volgensmij ben ik altijd verkouden.........
    Of mijn neus mag mij stiekem niet );


    wat was dit ookalweer

    Niet verkouden, wel hooikoorts... Ugh.
    Veel plezier in Londen en Griekenland! Wanneer ga je naar Griekenland en welk plaatsje? Ik ga namelijk ook in de zomervakantie. (:
    Maar goed, vervelend dat je slechtziend bent! Kan niet anders dan heel vervelend zijn...


    Hamartia

    Foraoise schreef:
    Ik ben niet verkouden, maar alvast veel plezier in Londen en Griekenland en succes met je optredens en werkstuk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat fijn dat je hier toch verhalen kunt lezen dat je je je hier prettig voelt. (:
    Ik ben op dit moment gelukkig niet verkouden, maar het is helaas wel de tijd van het jaar dat ik last heb van mijn hooikoorts, dus dat komt soms bijna op hetzelfde neer. Maar beterschap, hopelijk is je verkoudheid snel voorbij. En heel veel plezier in London en Griekenland! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan