• Ik kwam dit tegen om mijn Facebook (ja ik volg nogal brol pagina's om mij te entertainen tijdens de dag) en ik vond het zo leuk dat ik het wou delen.

    Lucky couple Joshua and Meredith had their dream wedding, but it didn’t involve a beach at sunset. They said their vows to an exploding goblet of fire during their themed Harry Potter wedding, which also included wand hand-outs, a sorting hat, a Monster Book of Monsters guest book, and nearly every other prop conceivable. I’m getting jealous just looking at these pictures.

    Aanschouw hier een trouw helemaal in het HP thema.























    Het is misschien nogal wat vroeg om te vragen, maar als jullie ooit willen trouwen, zou je het dan ook in een thema doen of ga je eerder voor een standaard feestje. Mijn zus zegt de laatste tijd steeds dat wanneer ik zal trouwen het thema vintage zal zijn en iedereen zal zuchten omdat ze daar geen kleren voor hebben. Ik heb daar eigenlijk zelf nog nooit over nagedacht, maar stiekem denk ik wel dat de kans dat het vintage zal zijn, wel een waar zou kunnen zijn. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, geweldig. Als ik ooit ga trouwen - niet dat ik denk dat ik ooit ga trouwen - dan wil ik dat ook.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat gaaf!


    26 - 02 - '16

    Ik ben zelf geen fan van Harry Potter, maar dat ziet er wel heel gaaf uit!
    Als ik ooit zou trouwen, zou ik wel iets in een soort Grease thema willen doen of Arabisch.


    Tell me about it, stud.

    Wauw dat lijkt me zo cool.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Apart, maar geweldig! Ik ben geen HP fan, maar ik kan me voorstellen dat mensen dit helemaal geweldig zouden vinden.
    Ik zou het "standaard" houden denk ik of op zo een manier die je altijd in Amerikaanse films ziet met rijtjes stoelen buiten. Ik wil in ieder geval dat het romantisch wordt (:


    Hamartia

    Dit is zo geweldig, en origineel!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leuk! Mijn zusje ging vandaag net naar een Harry Potter-verjaardagsfeestje, benieuwd hoe dat is geweest.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is zooooo nice! Zelf wil ik eigenlijk niet trouwen.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Gaaf bedacht. Ik zou het als gast zijnde wel een beetje raar vinden, maar ook erg origineel.
    Zelf wil ik niet trouwen. Ik vind het onzin om zoveel geld uit te geven als liefesbetoon aan iemand.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ziet er echt super uit!
    Ik weet niet of ik een thema aan mijn bruiloft zou toevoegen, ligt eraan.
    Maar daar heb ik als het goed is nog wel eventjes de tijd om over na te denken xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat gaaf zeg. Eens een keer wat anders dan altijd die standaard trouwerijen.

    Dat is zo geweldig ;o


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ehm klinkt heeeel cliché maar ik wil echt een sprookjes huwelijk echt een prinsessen huwelijk..
    Omdat ik die jurken zo mooi vind dat ik in een mooi baljurk wil trouwen..

    Maar wel vet toff z'n thema

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 12:20 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wauw, dat is best wel mooi gedaan, maar ik zou 't zelf niet willen want ik vind het best wel awkward. Een fantasiethema zou ik daarentegen wel nog durven, maar dan zou ik het niet beperken tot één boekenreeks.


    Let the Night embrace you

    Oh wauw, wat leuk bedacht!