• Ik kwam dit tegen om mijn Facebook (ja ik volg nogal brol pagina's om mij te entertainen tijdens de dag) en ik vond het zo leuk dat ik het wou delen.

    Lucky couple Joshua and Meredith had their dream wedding, but it didn’t involve a beach at sunset. They said their vows to an exploding goblet of fire during their themed Harry Potter wedding, which also included wand hand-outs, a sorting hat, a Monster Book of Monsters guest book, and nearly every other prop conceivable. I’m getting jealous just looking at these pictures.

    Aanschouw hier een trouw helemaal in het HP thema.























    Het is misschien nogal wat vroeg om te vragen, maar als jullie ooit willen trouwen, zou je het dan ook in een thema doen of ga je eerder voor een standaard feestje. Mijn zus zegt de laatste tijd steeds dat wanneer ik zal trouwen het thema vintage zal zijn en iedereen zal zuchten omdat ze daar geen kleren voor hebben. Ik heb daar eigenlijk zelf nog nooit over nagedacht, maar stiekem denk ik wel dat de kans dat het vintage zal zijn, wel een waar zou kunnen zijn. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat leuk! (: Mocht ik ooit gaan trouwen, zou ik het denk ik niet snel in een thema doen.


    You are beautiful, you are love.

    Dat is echt heel heel awesome. Wil niet eens weten hoeveel geld dat gekost heeft o.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Dat is echt heel heel awesome. Wil niet eens weten hoeveel geld dat gekost heeft o.o
    Heel veel dingen kan je wel zelf maken. Zoals de kaartjes en de stokken en de versnaperingen enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Heel veel dingen kan je wel zelf maken. Zoals de kaartjes en de stokken en de versnaperingen enzo.
    Tijd is ook geld, kinda, hahaha. Ik betwijfel dat ze alles zelf hebben gemaakt, dat kost gewoon teveel tijd, zeker voor iets als een bruiloft, dan heb je al zoveel aan je hoofd. Lijkt mij dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Tijd is ook geld, kinda, hahaha. Ik betwijfel dat ze alles zelf hebben gemaakt, dat kost gewoon teveel tijd, zeker voor iets als een bruiloft, dan heb je al zoveel aan je hoofd. Lijkt mij dan.
    Ik kan me wel inbeelden dat sommige mensen zich daar wel achterzetten. Er zat ook een foto tussen van de rug van de vrouw waar een fandom tattoo opstond. Die heb ik er uitgelaten omdat ik hem zelf nogal irrelevant vond, maar het zou me niet verbazen als iemand zoals haar dan heel veel werk steekt in de voorbereiding. Ik zou zelf toch zo zijn tenminste. Mijn mama heeft bij haar trouw ook alles zelf gemaakt en met onze communies deed ze ook altijd heel veel werk aan onze fotokaartjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?