• Ik kwam dit tegen om mijn Facebook (ja ik volg nogal brol pagina's om mij te entertainen tijdens de dag) en ik vond het zo leuk dat ik het wou delen.

    Lucky couple Joshua and Meredith had their dream wedding, but it didn’t involve a beach at sunset. They said their vows to an exploding goblet of fire during their themed Harry Potter wedding, which also included wand hand-outs, a sorting hat, a Monster Book of Monsters guest book, and nearly every other prop conceivable. I’m getting jealous just looking at these pictures.

    Aanschouw hier een trouw helemaal in het HP thema.























    Het is misschien nogal wat vroeg om te vragen, maar als jullie ooit willen trouwen, zou je het dan ook in een thema doen of ga je eerder voor een standaard feestje. Mijn zus zegt de laatste tijd steeds dat wanneer ik zal trouwen het thema vintage zal zijn en iedereen zal zuchten omdat ze daar geen kleren voor hebben. Ik heb daar eigenlijk zelf nog nooit over nagedacht, maar stiekem denk ik wel dat de kans dat het vintage zal zijn, wel een waar zou kunnen zijn. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Miserables schreef:
    Gaaf bedacht. Ik zou het als gast zijnde wel een beetje raar vinden, maar ook erg origineel.
    Zelf wil ik niet trouwen. Ik vind het onzin om zoveel geld uit te geven als liefesbetoon aan iemand.
    Ik juist niet, want het is ontzettend origineel en als gast heb je daar meestal geen last van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SkyVanilla schreef:
    Ehm klinkt heeeel cliché maar ik wil echt een sprookjes huwelijk echt een prinsessen huwelijk..
    Omdat ik die jurken zo mooi vind dat ik in een mooi baljurk wil trouwen..

    Maar wel vet toff z'n thema
    Dat zou ik ook echt ontzettend leuk vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Super leuk bedacht! Ik wilde ook altijd graag een thema op mijn bruiloft, iets Middeleeuws, maar we hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat heel veel gasten zich daar niet fijn onder voelden. Wij hebben een rood/wit thema gedaan, niet heel spectaculair haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Super leuk bedacht! Ik wilde ook altijd graag een thema op mijn bruiloft, iets Middeleeuws, maar we hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat heel veel gasten zich daar niet fijn onder voelden. Wij hebben een rood/wit thema gedaan, niet heel spectaculair haha.
    Middeleeuwen is inderdaad al direct iets anders, maar alsnog zou ik wel graag eens in zo'n chique jurk rond paraderen. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Middeleeuwen is inderdaad al direct iets anders, maar alsnog zou ik wel graag eens in zo'n chique jurk rond paraderen. (bloos)

    Hehe, nou daar zijn ook andere gelegenheden voor. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Geweldig. Ik ben een grote fan van Harry Potter, maar eerlijk gezegd zou ik mijn bruiloft niet in thema willen doen. :')


    help

    Dat is echt nice!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, echt leuk! Al ben ik Potterhead en vind ik dit geweldig, zelf zou ik nooit zo'n trouw willen.


    16 - 09 - '17

    de jurk van die vrouw zat volgens mij iets te strak ...
    Ik vind het echt heel gaaf zo'n HP thema, maar als ik ga trouwen mag het wel een gewone bruiloft worden. Denk ik (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    dat ziet er echt zo geweldig uit!
    zelf weet ik niet of ik later ga trouwen


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Haha, aww, wat een geweldige foto's. Zo'n bruiloft lijkt me niet alleen heel leuk voor het koppel dat trouwt, maar ook voor alle gasten, want het zal toch wel iets zijn dat je niet snel vergeet. :'D
    Ik heb werkelijk geen flauw idee óf ik überhaupt ooit zou willen trouwen, maar als het er wel van zou komen, dan denk ik eigenlijk niet dat het mee heel veel uit zou maken hoe. Liever geen enorm grote, traditionele bruiloft, denk ik, maar om eerlijk te zijn heb ik hier nog nooit serieus over nagedacht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw ziet er prachtig uit, ook al ben ik geen hp fan
    Ik zie mezelf eerlijk gezegd niet trouwen omdat ik het niet zo lang vol zou houden met een man (ik ben nogal sterk feministisch ingesteld) en andersom. Maar stel ik zou trouwen, dan denk ik dat je iets moet doen wat je samen leuk vindt, zolang het maar niet zo mierzoet romantisch wordt. Bah haha

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 14:42 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Wauw ziet er prachtig uit, ook al ben ik geen hp fan
    Ik zie mezelf eerlijk gezegd niet trouwen omdat ik het niet zo lang vol zou houden met een man (ik ben nogal sterk feministisch ingesteld) en andersom. Maar stel ik zou trouwen, dan denk ik dat je iets moet doen wat je samen leuk vindt, zolang het maar niet zo mierzoet romantisch wordt. Bah haha


    Je kunt in Nederland en België ook trouwen met een vrouw. :Y) En er zijn natuurlijk ook mannelijke feministen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is echt gaaf.

    Ik zou het niet on dit thema maar eerder in fantasy style.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wauw, dat lijkt me echt heel gaaf, maar ik denk toch niet dat ik het zelf zou doen (en mijn vriend zou het denk ik ook niet willen haha). Mij lijkt een Alice in Wonderland thema me wel heel leuk, of zoiets als hierboven is gezegd, met Middeleeuwen. Ik denk dat hij die laatste wel leuk zou vinden haha :)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle