• Een aantal tieners werd op een muziekfestival in Beijing gespot met hun nieuwe 'huisdier'. Volgens de 17-jarige Lui Ja Chen helpt het enorm. Tijdens het wandelen heeft ze geen negatieve gedachten meer en voelt ze zich blijer. Dat schrijft Metro.

    BLAFT NIET
    "Als ik iemand zie met een stuk kool is het makkelijker om met diegene te gaan praten en ze zijn beter dan honden. Ze blaffen namelijk niet, vechten niet met andere stukken kool, je hoeft het niet te voeden en ze laten geen hoopje achter op de stoep.

    Volgens psychiater Wen Chao is het een goede manier om eenzaamheid te bestrijden. Zo hebben de eenzame tieners toch nog het gevoel dat er iemand bij hen is. Toch raadt hij wel aan om ook met mensen te gaan praten.
    Bron.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Stenen zijn nog beter! Die willen enkel af en toe een bad en zullen hun hele leven trouw bij je blijven. Dat, en als je ze in wilt ruilen, gooi je ze in het bos en neemt meteen een andere mee.


    Stenen zijn wel zwaar :O Ik kan zo'n ding nooit vooruit trekken x'D


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Cassia schreef:


    waar slaat dit op?
    Vreemde mensen...

    Zouden ze die kolen ook laten inslapen als ze wat ouderdom hebben en niet langer mee kunnen? (cat)


    Of medicijnen wanneer ze beginnen te schimmelen xd


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    'Kool, zit!'
    'Poot!' (Oh nee: 'blad!')

    Hahajah wtf xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Stenen zijn wel zwaar :O Ik kan zo'n ding nooit vooruit trekken x'D


    Het is dan ook niet de bedoeling dat je een zwerfkei achter je aan probeert te slepen :W
    De gemiddelde steen is minder zwaar dan een Chinese kool x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Croyance schreef:
    Toch raadt hij wel aan om ook met mensen te gaan praten.


    Lijkt me een hele wijze raad.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Brave kool!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb geen flauw idee meer hoe het zo is gekomen, maar in onze familie is er een soort vast grapje over iemand die een tandenborstel uitlaat die Fifi heet. Lijkt me toch nog handiger dan zo'n stuk kool, want een tandenborstel begint tenminste niet te stinken na verloop van tijd. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vermoed dat iemand er mee begonnen is omdat hij/zij een hond wilde.
    Toen mijn zus een jaar of 10 was liet ze altijd een lego-ladder uit (ja aan een hondenriem) uit protest omdat ze een hond wilde. Die ladder heeft ze echt weken overal mee naartoe genomen, naar school, kennissen, famillie, echt overal. Uiteindelijk kregen we dus ook een hond waarna die ladder niet meer bestond.
    Jaren later vond mijn moeder het nog altijd zo leuk dat we een van onze honden ook echt ladder hebben genoemt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als je hem nou kunstjes kon leren, dan zou ik er misschien ook wel eentje willen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kool.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahahaha. Geweldig. Gelukkig raad die psych hen wel échte contacten aan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cassia schreef:


    waar slaat dit op?
    Vreemde mensen...

    Zouden ze die kolen ook laten inslapen als ze wat ouderdom hebben en niet langer mee kunnen? (cat)


    Vast, en dan om de zoveel tijd een bezoekje brengen aan de koolarts.


    -

    Ik moest meteen denken aan de film Cast Away met Tom Hanks. Daarin heeft hij een volleybal die hij Wilson noemt, waar hij hele dagen mee zit te praten (cat)

    Noem me gek, maar ik vind het echt een geweldig en geniaal idee. Bovendien moet je niet bang zijn dat je kool tegen een paaltje gaat plassen of snuffelt aan mensen hun kont. (cat)

    Maar dan zou ik toch eerder een knuffelbeer aan een leiband hangen of zo. Kolen kun je niet aaien en ze hebben een rare kleur.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 20:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het een beetje erg raar hoor. Ik bedoel maar, het heeft toch geen zin om met een kool te gaan spelen als je je eenzaam voelt?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…