• Een aantal tieners werd op een muziekfestival in Beijing gespot met hun nieuwe 'huisdier'. Volgens de 17-jarige Lui Ja Chen helpt het enorm. Tijdens het wandelen heeft ze geen negatieve gedachten meer en voelt ze zich blijer. Dat schrijft Metro.

    BLAFT NIET
    "Als ik iemand zie met een stuk kool is het makkelijker om met diegene te gaan praten en ze zijn beter dan honden. Ze blaffen namelijk niet, vechten niet met andere stukken kool, je hoeft het niet te voeden en ze laten geen hoopje achter op de stoep.

    Volgens psychiater Wen Chao is het een goede manier om eenzaamheid te bestrijden. Zo hebben de eenzame tieners toch nog het gevoel dat er iemand bij hen is. Toch raadt hij wel aan om ook met mensen te gaan praten.
    Bron.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het wel gevaarlijk.. Je lokt er hongerige zwervers mee


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Coombs schreef:
    Kom maar, kooltje. :')


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik vind het wel gevaarlijk.. Je lokt er hongerige zwervers mee

    Dat is juist handig! Dan kunnen ze daar vriendjes mee worden in plaats van met die kolen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    (...)
    Dat is juist handig! Dan kunnen ze daar vriendjes mee worden in plaats van met die kolen.

    Wacht ja, zo had ik het nog niet bekeken. Kolen helpen vriendschappen te sluiten tussen jongeren en hongerige zwervers.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yoko schreef:
    (...)
    Dat is juist handig! Dan kunnen ze daar vriendjes mee worden in plaats van met die kolen.

    Hahaha zo had ik het nog niet bekeken x'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat zou je zo'n beest moeten voeren?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Perfectie.
    Ik zou het niet meer hebben als ik uit mijn raam keek en er iemand doodkalm met een kool aan een stukje touw voorbij gewandeld zou komen.


    The fire keeps us warm.

    Lolololol, hahahahahahahahah ik ga stuk! Wat een uitvinding! Toch zo bijzonder hoe je een band kunt voelen met een stuk kool en dat die jou een goed en blij gevoel geeft. :')

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 13:17 ]


    Hamartia

    Ik heb hier geen woorden voor :o


    • Oh my lord •

    Mijn kool heet bij deze appeltaartje.....
    Hehe :Y)


    wat was dit ookalweer

    Eh een kool leeft niet meer...
    Hoe kan je dan voelen dat er iemand bij je is?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dat bump o.o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    omg hahahahahahahahahaha


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.