• Can you paint with all the colours of the wiiiiiiiind?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Krull schreef:
    (...)
    Maar 30 (ofzo) andere users zijn het met je eens. Dus dan laat je die user toch gewoon zijn rare gedachtes hebben? ^^


    Da's waar, maar ik laat me niet graag door iemand een puber noemen. Omdat ik vind dat ik wel een volwassen persoon ben met een goed verantwoordelijkheidsgevoel.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    N'awwh, jullie zijn lief. Dat vrolijkt me al weer een beetje op. Ach, ik heb een topic gemaakt over het feit dat ik vind dat religie een eigen keuze is. Komt er zo'n user aanzetten die vindt dat ik een puber ben en dat ik in een periode zit waarin ik niks van mijn ouders goed kan vinden. Wat een bullshit zeg. Dus, omdat ik het om 1 ding niet met ze eens ben, ben ik ineens de puber?

    Ik vind dat je je eigen keuze mag maken, uit wat voor gelovig gezin je ook komt. Het is je eigen keuze, en in iets geloven waar je het zelf niet in wilt maakt je ongelukkig.
    Ik geloof niet dat er een god bestaat, anders had hij me toch wel als jongen geboren laten worden? Als hij toch alles goed kan doen en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb jullie op mijn profiel gezet, omdat ik jullie awesome vind. c;

    @Kyle, dat vind ik dus ook. Geloof is een eigen keuze.


    26 - 02 - '16

    Krull schreef:
    Ik sta ook op niemands profiel denk ik :C


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Roku schreef:
    Ik heb jullie op mijn profiel gezet, omdat ik jullie awesome vind. c;

    @Kyle, dat vind ik dus ook. Geloof is een eigen keuze.

    Ik zag het, hahah!

    Maar geloof jij dan wel in god of echt helemaal niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef:
    Ik heb jullie op mijn profiel gezet, omdat ik jullie awesome vind. c;

    @Kyle, dat vind ik dus ook. Geloof is een eigen keuze.

    Ahw, dank je. c:

    En niks van aantrekken.Je ziet zo dat veel mensen haar mening niet delen en dat de rest het wél met je eens is dat geloof een eigen keuze is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Smoleman schreef:
    (...)

    Nou wel, maar je staat als De ene vriendin, ik weet niets voor je, hahah. Zeg eens wat leuks :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik zag het, hahah!

    Maar geloof jij dan wel in god of echt helemaal niet?


    Niet. Ik vind dat het wetenschappelijk niet verklaarbaar is, dus ik geloof er niet in.


    26 - 02 - '16

    Schuester schreef:
    (...)

    Moet je naar school? :/

    Ja. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Roku schreef:
    (...)

    Niet. Ik vind dat het wetenschappelijk niet verklaarbaar is, dus ik geloof er niet in.


    Vind ik dus ook (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moest vandaag ook naar school en ik heb het geweten ook. Wat een drukte. Bij de terugreis was het topdruk en werd ik helemaal gek. Ik kreeg helemaal last van allerlei steken rondom mijn hart en ik begon helemaal te trillen. Ook kreeg ik last van het zenuwtrekje bij mijn oog, waar ik last van krijg als ik moe ben. Ik ben nu ook ontzettend moe, maar dat komt door mijn overgevoeligheid voor prikkels.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat er geen leed zou bestaan als er een god was. En kom nou niet af met dat belachelijke Adam en Eva-verhaal, want dat gelooft geen hond.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Nou wel, maar je staat als De ene vriendin, ik weet niets voor je, hahah. Zeg eens wat leuks :3

    Zet maar een 'g' tussen de 'n' en de laatste 'e'. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    (...)
    Zet maar een 'g' tussen de 'n' en de laatste 'e'. (;

    Hhahahaha noo! Ben je niet. Je bent een Gleek eh? Dan wordt je de mede-Gleek :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Ik denk dat er geen leed zou bestaan als er een god was. En kom nou niet af met dat belachelijke Adam en Eva-verhaal, want dat gelooft geen hond.


    Er zijn mensen die dat wel geloven, dus je zou het misschien iets aardiger kunnen brengen :Y)