• Can you paint with all the colours of the wiiiiiiiind?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hey!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Hey!

    Heey, je staat op mijn profiel!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 16:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Heey, je staat op mijn profiel!


    Oh oh oh, ikke kijken!


    16 - 09 - '17

    Awh, als eerste nog wel en de gekke, natuurlijk xp


    16 - 09 - '17

    Ik heb ook mensen op mijn profiel gedaan. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foraoise schreef:
    Awh, als eerste nog wel en de gekke, natuurlijk xp

    Duuhh (joehoe)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Ik heb ook mensen op mijn profiel gedaan. (krul)


    Jeeeeeej, ik sta er op als sweetheart, how sweet <3


    16 - 09 - '17

    Vlahos schreef:
    (...)
    Duuhh (joehoe)


    Haha ;p


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    Ik heb ook mensen op mijn profiel gedaan. (krul)


    Haha ik ben je Merlin :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey! Ik sta op niemands profiel!

    Just kidding. Ik hoef niet op iemands profiel. Ik ben gewoon chagrijnig omdat mijn mening overal in de grond word gedrukt.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Hey! Ik sta op niemands profiel!

    Just kidding. Ik hoef niet op iemands profiel. Ik ben gewoon chagrijnig omdat mijn mening overal in de grond word gedrukt.

    Ohja, jij! Uhm De kattenverslaafde vriendin wordt jij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roku schreef:
    Hey! Ik sta op niemands profiel!

    Just kidding. Ik hoef niet op iemands profiel. Ik ben gewoon chagrijnig omdat mijn mening overal in de grond word gedrukt.

    Dan word jij mijn kat. :Y)
    Hoezo?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    N'awwh, jullie zijn lief. Dat vrolijkt me al weer een beetje op. Ach, ik heb een topic gemaakt over het feit dat ik vind dat religie een eigen keuze is. Komt er zo'n user aanzetten die vindt dat ik een puber ben en dat ik in een periode zit waarin ik niks van mijn ouders goed kan vinden. Wat een bullshit zeg. Dus, omdat ik het om 1 ding niet met ze eens ben, ben ik ineens de puber?


    26 - 02 - '16

    Ik sta ook op niemands profiel denk ik :C
    Nah, er staat ook niemand op die van mij :Y)

    Owja, ik sta op die van Fawkes.

    Roku schreef:
    N'awwh, jullie zijn lief. Dat vrolijkt me al weer een beetje op. Ach, ik heb een topic gemaakt over het feit dat ik vind dat religie een eigen keuze is. Komt er zo'n user aanzetten die vindt dat ik een puber ben en dat ik in een periode zit waarin ik niks van mijn ouders goed kan vinden. Wat een bullshit zeg. Dus, omdat ik het om 1 ding niet met ze eens ben, ben ik ineens de puber?

    Maar 30 (ofzo) andere users zijn het met je eens. Dus dan laat je die user toch gewoon zijn rare gedachtes hebben? ^^