• Hai there. Sup? Niks te doen op de vijfde mei? Kom binnen en lees gerust verder!

    Dus ik heb toestemming van m'n oma (het was haar idee, even better) voor een prikbord in mijn kamer om mijn chaotische brein op orde te brengen. Maar ik wil eigenlijk een stap verder dan een standaard kurken prikbord. Ik ben nu op internet aan het zoeken naar (DIY) prikborden die dus wel leuk en creatief zijn, maar ik zou eigenlijk wat anders moeten doen dan naar prikborden zoeken (procrastination station, anyone?)

    Gevraagd: creatieve geesten, pinterest trackers en tumblr bloggers die een leuk, niet al te duur uitziend prikbord hebben gezien en waar op geschreven en getekend kan worden. Grootte: brredte maximaal 40 cm, hoogte maakt niet heel veel uit.

    Alvast bedankt voor degenen die het erop willen wagen!

    Groetjes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik plak eigenlijk gewoon alles op mijn muur. ;x


    Your make-up is terrible

    Bij de Xenos heb ik wel prikborden gezien die anders dan gewoon zijn, maar dat bedoel je vast niet..

    Oh, bij de Big Bazaar hebben ze speciale borden met lijntjes en lintjes waar je dingen aan vast kan maken, die zagen er erg leuk uit, maar ik weet niet of dat bij jullie in de buurt zit. Je kan het ook zelf maken. Spijkers aan de zijkant van je prikbord en er lintjes tussen spannen, of spijkers aan de onderkant waar je iets aan op kan hangen.


    Your make-up is terrible

    Bij de Action heb ik laatst zo'n leuk ding gekocht waar je kaarten tussen kunt schuiven. Ik denk dat je het ook wel als prikbord kunt gebruiken en er punaises in kunt steken, dus misschien kun je daar eens gaan kijken. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha, god, ik moest meteen hieraan denken toen je dat zei (0:07)



    Kun je niet een goedkope kopen en dan een mini smartboard er op plakken oid? En een beetje beschilderen of zo een mini schoolbord er op bevestigen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn studiegenootje heeft het prikbord in de spoiler zelfstandig gemaakt –– door het inzamelen van oude kurken uit wijnflessen etc. en deze vervolgens simpelweg op een houten plaat (kan eigenlijk van alles zijn) te plakken. De foto toont een prikbord met de originele kleur van de kurken –– maar mijn studiegenootje heeft ze allemaal geverfd in de kleuren van haar kamer.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:26 ]


    Bij de Xenos hebben ze een tijdje van die bruine, kurken prikborden gehad. Die waren er in meerdere maten en niet duurder dan 10 euro, dacht ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes