• Ik had vandaag hertentamen (methodiek van de psychologie, jeuh). Ik heb me echt kapot zitten leren voor dit tentamen, aangezien ik minimaal een half jaar studievertraging zou oplopen als ik het niet zou halen.
    Maar ik heb het gehaald, vandaar de titel. Ik heb net mijn antwoorden nagekeken en waarschijnlijk wordt het ook nog een ontzettend goed cijfer.
    Ik ben nu gewoon zo blij dat al mijn harde werk ook iets heeft opgeleverd!

    Heeft iemand anders ook nog leuke cijfers teruggekregen?


    I am an idiot, I move.

    Nice!
    Ik heb (nog) geen cijfers terug van dingen.


    26 - 02 - '16

    Super goed! Ik beb net proefwerkweek achter de rug. Is niet heel goed gegaan 3 voor geschiedenis. Ik had niet geleerd :(


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Top! Ik was ook ontzettend opgelucht toen ik mijn herkansingen haalde. Beide een 8 dankzij heel hard werken. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Wauw, gefeliciteerd!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeeh very very nice! Nu de definitieve uitslag nog even afwachten. Komt vast helemaal goed!
    Goede cijfers zijn voor mij tegenwoordig incidenteel... maar ik heb goede hoop voor mijn profielwerkstuk! Dat kunt krijg ik echter pas aan het einde van het jaar als ik geluk heb...


    Hamartia

    Tijd voor een feestje!
    Wie heeft er taart :9~

    Ik krijg een het hele jaar geen cijfers, die stress komt volgend jaar weer voor mij.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben blij voor je!!!

    Gefeliciteerd!

    Nee nog niet en dat verwacht ik ook niet.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gefeliciteerd –– ik hoop ontzettend dat ik zo'n topic kan plaatsen aan het einde van juni.


    •

    Gefeliciteerd!
    Mijn werk gaat wel goed.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gefeliciteerd!
    En nee, ik heb net te horen gekregen dat ik niet door mijn decentrale selectie ben. Oh well, als zij mij niet willen, wil ik hen niet. Wie weet lukt het in België wel. Die mensen zijn veel aardiger. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd!


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!
    Ik word alleen maar chagrijnig als ik naar mijn cijfers kijk (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ben trots op je (:
    Zelf heb ik (nog) geen cijfers teruggekregen, maar heb ook niet echt hoge verwachtingen.. (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Gefeliciteerd!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .