• Andrew Large (Zach Braff) keert terug naar zijn familie om ze bij de begrafenis van zijn moeder bij te staan. Hij wordt weer opgenomen in de wereld die hij al lang achter had gelaten en hem depressief maakte. Na lange tijd antidepressiva te hebben genomen stopt hij hiermee. Dit omdat hij Samantha (Natalie Portman) ontmoet en zij een natuurlijker middel tegen zijn somberheid vormt. (Bron: Moviemeter)

    Heeft iemand hier deze film gezien? Zo ja wat vond je er van? En zo nee, lijkt het je een leuke film om te kijken?

    Ik vond hem zelf echt geweldig ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb dit topic te vroeg in de morgen gemaakt,
    Nu is hij eenzaam, en in de vergetelheid geraakt.
    Dit is een mooie gelegenheid om je mening te dumpen.
    En dit was mijn creatieve manier om dit topic te bumpen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hmm ik heb 'm niet gezien, maar ik weet niet of ik 'm uberhaupt wel zou willen zien. Misschien kijk ik 'm een keertje online wanneer mogelijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het een aanrader? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik had het idee dat het nou niet echt een film was om te downloaden.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Gubler schreef:
    Is het een aanrader? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik had het idee dat het nou niet echt een film was om te downloaden.

    Het is echt een hele erge aanrader ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heb er nog nooit van gehoord, maar het is ook niet helemaal mijn soort film.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Heb er nog nooit van gehoord, maar het is ook niet helemaal mijn soort film.


    Maar Natalie vind ik wel een geweldige actrice.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Maar Natalie vind ik wel een geweldige actrice.


    Dat vond ik ook ^^
    Meh ik heb hem niet gekeken voor zn beschrijving want die leek me ook niks, maar hij was wel echt heel mooi om te zien hoor ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Die komt op m'n lijstje van films die ik wil zien c;


    26 - 02 - '16