• In mijn buik zal jij groeien
    nu nog heel pril en klein
    In 9 maanden zal jij bloeien
    om straks als een volmaakt mensje bij ons te mogen zijn


    Een aantal mensjes heb ik het al vertelt hier op Q, maar ik heb vandaag dan toch de officiële bevestiging gekregen van de huisarts. Ik en m'n vriend verwachten ons 2de kindje!
    In eerste instantie had ik er geen topic voor willen openen, maar gezien de oproep voor meer persoonlijke verhalen in een topic te plaatsen, leek me het toch een goed idee om dit te doen. Daarbij is iedereen in één keer op de hoogte, en staat niemand voor een verrassing als ik plotsklaps ergens in een post of dergelijke meldt dat ik zwanger ben :'D
    Dus bij deze, ons doetske Thomas gaat een broertje of zusje erbij krijgen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scribe schreef:
    Wauw. Gefeliciteerd! Dat is erg leuk nieuws om te horen! (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh! Wat leuk! Gefeliciteerd en natuurlijk veel succes ;D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gefeliciteerdd ! (flower)

    Ahw wat leuk! Gefeliciteerd! (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh, gefeliciteerd! Goed nieuws. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Aww wat leuk! Gefeliciteerd (:


    26 - 02 - '16

    Valkyries schreef:
    Iedereen bedankt voor de felicitaties :3
    Hiraeth:
    Aan de ene kant hoop ik inderdaad dat het een meisje is, maar aan de andere kant is een 2de jongen ook leuk, aangezien we dat als ouder zelf al meer gewoon zijn en het dan ook eerder een speelkameraadje kan zijn voor Thomas. Gehe twee bandieten onderling, waarschijnlijk :'D
    Zelf heb ik absoluut geen voorkeur, het heeft allebei zo z'n charmes :3
    Meestal zie je met 3 a 4 maanden of het een jongen of een meisje is, als het natuurlijk goed ligt in de buik ^_^
    Dus het is nog even wachten voor we weten wat het is :3

    Als je het weet, wil ik het in elk geval wel weten, nadat je man (en familie) het weet natuurlijk. Willen jullie het überhaupt wel weten of blijft het een verrassing?
    Beiden (jongen als zowel meisje) is fijn om te krijgen natuurlijk, het gaat erom dat het gezond op de wereld komt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ewijn schreef:
    Aahw :3 Gefeliciteerd!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Als je het weet, wil ik het in elk geval wel weten, nadat je man (en familie) het weet natuurlijk. Willen jullie het überhaupt wel weten of blijft het een verrassing?
    Beiden (jongen als zowel meisje) is fijn om te krijgen natuurlijk, het gaat erom dat het gezond op de wereld komt.

    We zijn zelf doodnieuwsgierig, dus van zodra het te zien is weten we het ^_^
    En we zijn ook echt niet van zulke mensen die van zoiets een geheim maken, dus dat zal ook zeker nog wel volgen in een topic, tezamen met wat echo's :3 Die liefde ik onwijs met de vorige zwangerschap, vooral omdat ze nu natuurlijk ook 3D echo's maken! Precies een kleine alien in je buik :3

    Deze zijn nog van Thomas (heart2)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    gefiliciteert (flower)


    Save me

    Oh wat fijn dat het gelukt is. Ik weet dat je zei dat je het probeerde, maar super dat het dan nog zo snel gelukt is. Echt proficiat en ook aan je vriend. Ik ben zo blij voor je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Oh wat fijn dat het gelukt is. Ik weet dat je zei dat je het probeerde, maar super dat het dan nog zo snel gelukt is. Echt proficiat en ook aan je vriend. Ik ben zo blij voor je.

    Yupz :'D
    In februari is m'n spiraal verwijderd, ik moest wachten op m'n eerste menstruatie om daarna volledig ervoor te gaan, en die eerste heb ik gehad in maart, en daarna in April was het dus direct raak. Blijkbaar zijn we hier beiden ontzettend vruchtbaar ofzo, aangezien je iedereen altijd hoort dat ze toch zeker een half jaar tot een jaar bezig zijn :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wat 'n goed nieuws! (: Gefeliciteerd. Veel geluk gewenst voor jullie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Van harte gefeliciteerd met het blije nieuws!

    Hou ons op de hoogte alsjeblieft :3

    Valkyries schreef:
    (...)
    Yupz :'D
    In februari is m'n spiraal verwijderd, ik moest wachten op m'n eerste menstruatie om daarna volledig ervoor te gaan, en die eerste heb ik gehad in maart, en daarna in April was het dus direct raak. Blijkbaar zijn we hier beiden ontzettend vruchtbaar ofzo, aangezien je iedereen altijd hoort dat ze toch zeker een half jaar tot een jaar bezig zijn :'D
    Dat komt je dan nu heel goed van pas. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?