• Hoii,

    Ik heb dus geweldige *kuch* mascara die nogal snel uitloopt. Vaak als ik fiets en het is iets vochtig zit het op school alweer meer onder mijn ogen dan op mijn wimpers. En als ik het dan op school weg probeer te halen lukt het deels wel maar heb ik een soort zwarte vegen onder mijn ogen zitten die er amper afgaat.

    Heb verschillende mascara's geprobeerd maar over het algemeen loopt het weer uit. Het is niet dat het heel erg nodig is om een geweldige mascara te hebben, maar ik ga toch iets liever door het leven als mens dan als halve panda.

    Heeft iemand een mascara die goed werkt maar niet belachelijk duur is?
    20 euro is toch wel de max, maar dan is ie volgens mij ook goed. (:

    Xx

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:24 ]


    wat was dit ookalweer

    Roku schreef:
    Ik gebruik altijd een mascara en die heet Scandal Eyes. Volgens mij was 'ie van Maybelline. Die is bij mij nog nooit uitgelopen.

    Die is van Rimmel. Ik heb hem ook en hij is heel erg fijn. Hij is niet waterproof, maar loopt veel minder uit dan mijn oude Colossal van de Maybelline en die was waterproof. Ik heb de nieuwste versie die volgens mij Rockin' Curves heet.


    Take risks and conquer your fears.

    Je kan ook gewoon vaseline op je wimpers doen dat staat ook mooi. En het is gezonder.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Ik heb eigenlijk geen idee welke mascara ik gebruik, ik heb er wel wat zitten in mijn tasje. Mijn beste was volgens mij van L'oreal, die gouden, natuurlijk wel waterproof.

    Oh en in Groningen hebben we een winkel weg=pech en de bazaar, daar kan je best goedkoop merk producten kopen. Misschien hebben ze dat ook wel in jou stad?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 19:30 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Weet niet of het helemaal telt als ik reageer aangezien ik een bril heb en als het regent het meeste word tegen gehouden doormijn bril :'D..
    Maar bij mij werkt mascara van Catrice & Essence al goed genoeg zonder dat het echt uitloopt.. Zo wel dan krijg ik het er makkelijk af..
    Dat zijn de goedkoopste die ik gebruik dan ;d. Heb nog 2 dure.. 1 iets van Manga nog wat en een ander waar ik zo even gauw de naam van kwijt ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Weet niet of het helemaal telt als ik reageer aangezien ik een bril heb en als het regent het meeste word tegen gehouden doormijn bril :'D..
    Maar bij mij werkt mascara van Catrice & Essence al goed genoeg zonder dat het echt uitloopt.. Zo wel dan krijg ik het er makkelijk af..
    Dat zijn de goedkoopste die ik gebruik dan ;d. Heb nog 2 dure.. 1 iets van Manga nog wat en een ander waar ik zo even gauw de naam van kwijt ben.


    Toevallig Miss.Manga? ^^ Die heb ik nu namelijk gekocht. Werkt prima.

    Maar waarschijnlijk ga ik nog de andere aanraders ook een keer kopen ^^
    En Catrice en Essence is vrij goedkoop dus die ga ik zeker proberen!

    Btw over je bril. Fiets dat niet irritant? Ik heb het namelijk wel eens geprobeerd maar de regendruppels op mijn bril maken me altijd zo chagrijnig en nog slechter ziend dan dat ik al ben :p


    wat was dit ookalweer



    Ik gebruik Maybelline New York Waterproof, met de gele buitenkant.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gewoon waterproof gaan gebruiken. Ik heb er 1 van catrice, onder de 5 euro. Werkt prima


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb mascara van de Action en die is heel erg goed vind ik. Ik geef geen bakken geld uit aan make-up en goedkope producten zijn even goed, vind ik.


    16 - 09 - '17

    Armastus schreef:
    (...)

    Toevallig Miss.Manga? ^^ Die heb ik nu namelijk gekocht. Werkt prima.

    Maar waarschijnlijk ga ik nog de andere aanraders ook een keer kopen ^^
    En Catrice en Essence is vrij goedkoop dus die ga ik zeker proberen!

    Btw over je bril. Fiets dat niet irritant? Ik heb het namelijk wel eens geprobeerd maar de regendruppels op mijn bril maken me altijd zo chagrijnig en nog slechter ziend dan dat ik al ben :p


    Irritant? Nee hoor ;d. Heb hem nu zo'n.. 3 of 4 jaar? en enige keer dat het mij irriteerde was toen ik voor het eerst door de regen ermee heen fietste, toen onweerde het gewoon :'D.. Dat was eigenlijk de enige keer dat ik er niet doorheen kon kijken, maar nu? Op de 1 of ander manier lijkt het er gewoon op dat ik tussen de druppels heen kijk en valt mij die druppels pas op als ik stil sta en niet meer fiets.
    Oh en je had gelijk het is Miss Manga ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you