• Ik merk de laatste tijd steeds meer dat er een hele harde wind is, maar vandaag nog wel iets meer.
    Ik fiets altijd naar school en deze week had ik dus hele erge wind tegen, wat echt heel irritant is en ik helemaal bezweet aankom op school. Vandaag was ik met de auto en na school moest mijn moeder nog even iets halen bij de Hornbach. Dus wij rijden daar naartoe met regen en wind dat tegen te auto aanslaat, toen we bij de Hornbach waren bleef ik in de auto zitten. Ik ben een lui persoon en had geen zin om een half uur door die winkel te lopen. Dus ik zit in de auto, midden op die bijna lege parkeerplaats, het was inmiddels gestopt met regenen dus ik kon weer normaal naar de andere mensen kijken. Ik zat een beetje op mijn mobiel en dan ineens begint de wind weer met vaag zijn, het slaat keihard tegen onze auto aan waardoor de hele auto begint te bewegen, ik was best wel bang dat de auto om zou slaan. Niet dat -dat snel gebeurd, maar het was midden op een grote parkeerplaats waar bijna niets omheen stond. Gelukkig heb ik het overleefd, maar het is niet fijn om in een auto te zitten die de hele tijd heen en weer beweegt. Hebben jullie nog rare of irritante dingen meegemaakt met de wind in Nederland (of andere landen) ?

    Ik droeg vandaag rode lipstick en mijn haren waaiden alle kanten op, waardoor ik er na twee uurtjes uitzag als een clown. Ik heb de lipstick maar snel met een tissue weggeveegd en geen nieuwe meer opgedaan. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik waaide daarnet bijna omver toen ik de brug over fietste --'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 16:35 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, ik vind het vreselijk ><
    De vlucht van mijn vader is afgeschaft waardoor hij later thuis zal zijn, maar mijn zus ging ook normaal vandaag terugkomen van een schoolreisje naar Canterbury, maar de bootreis wordt steeds uitgesteld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik op de fiets zat en door de wind opzij werd geblazen. Ik ben zelfs een keer omgevallen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ieuw. Vet eng.
    Mijn moeder was een keer de handrem vergeten, dus ik rolde met auto en al zo een paar meter achteruit. Vet eng. En ik kon er ook niets aan doen, want zij had de sleutel (niet dat ik zo dapper ben en de auto start om hem een paar meter naar voren te rijden, want dat kan ik niet eens :'D).

    Mijn fiets viel om en toen was hij kapot... Dacht echt: ik heb toch geen vaas gekocht bij de Praxis?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Starkey schreef:
    Ja, ik vind het vreselijk ><
    De vlucht van mijn vader is afgeschaft waardoor hij later thuis zal zijn, maar mijn zus ging ook normaal vandaag terugkomen van een schoolreisje naar Canterbury, maar de bootreis wordt steeds uitgesteld.

    Dat is echt irritant, maar de wind is wel extreem hard de laatste tijd. Al snap ik het opzich wel, het is natuurlijk wel gevaarlijk nu.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 17:21 ]

    Miserables schreef:
    Ik droeg vandaag rode lipstick en mijn haren waaiden alle kanten op, waardoor ik er na twee uurtjes uitzag als een clown. Ik heb de lipstick maar snel met een tissue weggeveegd en geen nieuwe meer opgedaan. :')


    Dat is de reden dat ik nooit rode lipstick draag. :')

    Ik heb er gelukkig nog nauwelijks last van gehad, maar als het zo door blijft gaan, ga ik het volgende week zwaar krijgen...
    Wel is het niet erg praktisch als de wind je haar in je gezicht waait, als je aan het eten bent...


    Stenenlikker

    Ik zou me ook niet op mijn gemak voelen in een auto op een vrijwel leeg parkeerterrein.
    Gelukkig hoef ik deze week door vakantie nog niet naar school te fietsen, maar in de auto van mijn moeder voelde ik de wind ook.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Vreselijk die wind :/
    Ik kom nooit vooruit op mijn (geweldige) fiets (zonder versnellingen) met zoveel wind. Woon ook nog aan het water, en op een gegeven moment is het zo erg dat ik beter kan lopen dan fietsen haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ons appelboompje zei knak :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geef de schuld maar aan de El Niño :Y)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 15:03 ]


    Hamartia

    Oh, ik heb ook zo'n verschrikkelijke hekel aan wind. Ik moet elke dag twee uur van en naar school fietsen. Als het dan een beetje waait doe ik er al gauw drie uur over. :c