• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Ik heb alles wel gezien, maar ik ga niks aanpassen, omdat ik op mijn mobiel zit ^^
    Kan iedereen trouwens even duidelijk aangeven of hij/zij bij misschien of zeker wilt staan? Ik kan dat namelijk niet ruiken aan een post (cat)

    Misschien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hangt er van af waar en wanneer en of ik wel mag. Maar je mag me wel bij misschien zetten.


    16 - 09 - '17

    Misschien. Ligt eraan waar en wanneer het is, zoals bij iedereen.

    Ik heb alles geupdate en ik vind dat er wel genoeg animo is om iets te gaan uit te kiezen ^^
    En ik denk dat het wel het slimste is als we eerst een stad uitzoeken voordat we een datum kiezen, dus ideeën voor een stad? ^^

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 19:31 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Buddy schreef:
    Ik wil het best proberen. Ligt er aan wanneer.


    Dus zet me maar op misschien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Constante schreef:
    Ik heb alles geupdate en ik vind dat er wel genoeg animo is om iets te gaan uit te kiezen ^^
    En ik denk dat het wel het slimste is als we eerst een stad uitzoeken voordat we een datum kiezen, dus ideeën voor een stad? ^^


    Antwerpen!
    En Gent kan ook heel heel misschien.:')

    Maar toch, Antwerpen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik geef de voorkeur aan Oostende, Brugge, Gent, Brussel of Antwerpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Antwerpen baby. :Y)
    Brussel en Gent zie ik ook nog wel zitten.
    Hasselt en meer West-Vlaamse steden zoals de kust en Brugge eventueel ook nog wel.
    Zo'n Go Pass 10 is dan wel handig, 5 euro per rit. Dus 10 voor heen en terug. =)

    Ik ben dus best bereid wat verder te gaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als ik kom ben ik pro Gent, want Gent is awesome :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Antwerpen baby. :Y)
    Brussel en Gent zie ik ook nog wel zitten.
    Hasselt en meer West-Vlaamse steden zoals de kust en Brugge eventueel ook nog wel.
    Zo'n Go Pass 10 is dan wel handig, 5 euro per rit. Dus 10 voor heen en terug. =)

    Ik ben dus best bereid wat verder te gaan. =)
    En een go pass one ook. Das 12 euro, maar handig voor 1 keer. Al is Gent of Brugge het goedkoopst voor mij. Lang leve buzzy passen en campuskaarten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm... het stomme is dat ik nooit heel ver kan gaan. Brugge of Oostende, dat is voor mij aan de andere kant van het land, dan kan ik zeker niet komen.


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel komen, maar dan wel als het in Antwerpen te doen is.
    En natuurlijk hangt het er van af wanneer juist.
    Zet me dus maar op misschien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Foraoise schreef:
    Hmm... het stomme is dat ik nooit heel ver kan gaan. Brugge of Oostende, dat is voor mij aan de andere kant van het land, dan kan ik zeker niet komen.

    Same here :s


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik heb de opties erbij gezet, alleen ik wil de Nederlanders die er nu op staan even waarschuwen: Oostende, Brugge en Hasselt zijn drie tot vier uur reizen (vanuit Den Bosch). Ik heb het er voor over, maar ik kan het begrijpen als jij dat liever niet doet :Y)

    Ohja: ik denk dat dit wel genoeg opties zijn voor de meeting of hebben jullie nog meer ideeën?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 10:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb even een poll gemaakt voor waar. Kunnen jullie deze even invullen, aub? ^^


    Deep inside, I've never felt alive