• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Scandal schreef:
    (...)
    Van waar kom je misschien?


    Limburg, ik woon ongeveer een halfuur van de Waalse kant.


    16 - 09 - '17

    Constante schreef:
    (...)
    Zal ik je op misschien zetten? ^^
    Of zeker, want ik wil jou weer meeting :Y)


    Doe maar misschien. Het hangt echt van de datum af en of ik zou mogen van thuis,


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Doe maar misschien. Het hangt echt van de datum af en of ik zou mogen van thuis,

    Je staat erbij. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Foraoise schreef:
    (...)

    Limburg, ik woon ongeveer een halfuur van de Waalse kant.

    Limburg had ik al begrepen. =P
    En je mag geen trein of bus naar Antwerpen nemen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Limburg had ik al begrepen. =P
    En je mag geen trein of bus naar Antwerpen nemen?


    Nee, ik heb nogal strenge ouders op dat gebied. Vooral mijn vader is nogal beschermend.


    16 - 09 - '17

    Voor mij is Antwerpen ook een uur/een uur en een half rijden, gezien ik van dicht bij de taalgrens moet komen in Oost-Vlaanderen.
    Ik zie nog wel, want ik ben veel in Antwerpen, maar ik weet niet of dit gaat lukken ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Antwerpen is voor mijn ook 1u30 reizen, met de trein, dus ik moet ook eerst nog naar het station, maar ik kom wel als de datum mij schikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil wel komen maar het hangt van de datum af... :)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Alright...Antwerpen is goed voor mij. ^^
    Nu alleen de datum nog, al zijn de kansen dat ik kom wel al gestegen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Antwerpen is ideaal voor mij. Er rijdt een rechtstreekse bus vanuit Breda na Antwerpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan kijken, misschien kom ik wel.


    We're all mad here.

    Buddy schreef:
    Antwerpen is ideaal voor mij. Er rijdt een rechtstreekse bus vanuit Breda na Antwerpen.


    We're all mad here.

    Avarosa schreef:
    Antwerpen is voor mijn ook 1u30 reizen, met de trein, dus ik moet ook eerst nog naar het station, maar ik kom wel als de datum mij schikt.

    Goh, dan doe jij er minder lang over dan ik. En ik woon nota bena in die provincie! :')
    Dat is dan weer het nadeel van een kilometer van NL te wonen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik woon in de provincie Antwerpen dus dat gaa perfecr (: enkel nog waneer en of ik mag. Maar ik ben wl vrij vanaf 25 Juni. Alhoewel ik mijn raport moet gaan halen op de 27ste


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Scandal schreef:
    (...)
    Goh, dan doe jij er minder lang over dan ik. En ik woon nota bena in die provincie! :')
    Dat is dan weer het nadeel van een kilometer van NL te wonen.
    Welja ik zit zeker 1u30 op de trein, maar dat is natuurlijk van Brugge naar Antwerpen. Ik moet dan eerst nog aan het station geraken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?