• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou, Anke komt echt nog, Erika, Erica, jij en ik. Ik heb van Kim nog niks gehoord.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dus met vijf zijn we sowieso. Is nog een gezellige groep lijkt me.^^
    Vind het sowieso leuker dat het een kleinere groep is eigenlijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is een feit, met een grote groep is het drukker


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ik ben normaal rond 11:20 in Antwerpen.

    Ik was pas nog bij Kim, vorige week of de week ervoor, en toen zei ze dat ze kwam. =)


    Ik ben degene met het breed lint (paars topje). Sorry, ik heb amper (goede) foto's van mezelf alleen waarop je me dan ook nog eens duidelijk ziet. =)

    Allez, we zullen eens spek met eieren maken en daarna de trein in Geel nemen. ^^

    Ik dacht dat de trein rond 12u aankwam normaal.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ^ Okidoki. Ik ben inmiddels bezig met mijn ontbijt en ik heb al gedoucht. Over een uurtje vertrekt mijn bus alweer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik over een anderhalf uur.^^
    Hier heb ik geen foto gepost, maar je herkent me aan mijn zwarte jas met dikke oranje, dikke blauwe en dikke groene strepen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als je iemand met een rode vest, een blauwe rugzak en all stars ziet rondlopen weet je genoeg, waarschijnlijk doe ik witte all stars aan, maar ik ben nog niet zeker.

    Trouwens: ik heb wel WhatsApp, maar als ik in het buitenland zit (wat België dus is) dan kan ik daar niet op. Ik zal wel even zeggen als ik in Roosendaal ben, want dan zet ik mijn internet uit. ^^
    Mij herken je hopelijk aan mijn Desigual tas: een heleboel vrolijke kleurtjes, voornamelijk rood en groen, dacht ik zo.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 8:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik sta nu op Roosendaal, dus mijn internet gaat nu uit. Tot straks!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 10:46 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sofie, ik ben wel eens benieuwd naar de foto. Post je hem eens in je fotoboek ofzo? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bam, daar issie dan:



    Sorry, vakantie zat er tussen -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Toen mijn haar nog lang, nu is mijn haar veel korter!:'D
    Maar het was wel leuk en ook een mooie foto!


    Queer zijn is gewoon alles