• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol, ik had niet eens door dat jij dat was, Evelien x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Muhhahaha, ik ben een ninja :'D

    Nee, maar ik heb nog een voorstel :')
    Als jullie voor de 11de zouden gaan, dan doe ik een showcase van mijn kamp in Antwerpen, gratis, en dan kan je komen kijken :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ingevuld =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het ook ingevuld.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Omdat ik nog geen studentenjob heb, kan ik nog niks aanduiden. Wel jammer dat er geen enkele data in het weekend is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet is zien wanneer ik kan, ik vul het zo vlug mogelijk in.

    Gestemd!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Constante schreef:
    (...)

    Zal ik jullie op misschien zetten?

    Yes, svp.


    We're all mad here.

    Vergeet de rest niet de datumprikker in te vullen? We hebben namelijk nog vrij weinig reacties, in vergelijking tot het aantal "misschien" die er staan.


    Deep inside, I've never felt alive

    De eerste paar data die er staan vallen buiten mijn vakantie dus dat gaat het voor mij niet worden tenzij de school dan een dag vrij geeft toevallig. De week vanaf de 17e ben ik op vakantie dat gaat hem al helemaal niet worden en als het daarna komt dan gaat het lukken :')


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan maar één dag omdat ik eerst nog school heb, dan komt die ene dag (die week ervoor kan ik wel, maar dat stond er niet bij) en dan ben ik weer op vakantie tot 6 augustus.

    wanneer word eigenlijk de datum bekend gemaakt?


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Sorry dames en heren, ik was even een weekje op vakantie ;D
    Ik moet heel eerlijk zijn dat een aantal mensen hierboven wel hebben aangegeven wanneer ze wel/niet kunnen, maar vervolgens niet de doodle hebben ingevuld. Is niet echt handig.
    Als die mensen het nog even willen invullen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit gaat nooit mogen van mijn mama :')
    Qidnwicjqodn ik wil zo graag mee :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ Ik heb je daar ook een reden voor gegeven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?