• Sorry mensen, ik zit op mijn mobiel en verwijderde de vorige per ongeluk D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Awh, ik wilde weten wat mensen gezegd hadden. D:


    Your make-up is terrible

    Dafuq waarom heeft Rusland zo veel dislikes op YT? Zo slecht vind ik dat nummer helemaal niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Dafuq waarom heeft Rusland zo veel dislikes op YT? Zo slecht vind ik dat nummer helemaal niet.

    Vanwegen de homohaat van Putin denk ik. En je hebt gelijk, het is een super leuk lied.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hashirama schreef:
    Dafuq waarom heeft Rusland zo veel dislikes op YT? Zo slecht vind ik dat nummer helemaal niet.


    Daar had ik het vorige topic een hele rant over geschreven ='D Puur en alleen om wat er momenteel aan de hand is in de politiek. Want twee 17-jarige meisjes zijn duidelijk de vertegenwoordigers van een fascistisch, onderdrukken regime en staan onder directe invloed van Putin.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    Awh, ik wilde weten wat mensen gezegd hadden. D:


    Sorry! D: IK wilde het ook weten, maar toen klikte ik verkeerd en toen was het weg D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Daar had ik het vorige topic een hele rant over geschreven ='D Puur en alleen om wat er momenteel aan de hand is in de politiek. Want twee 17-jarige meisjes zijn duidelijk de vertegenwoordigers van een fascistisch, onderdrukken regime en staan onder directe invloed van Putin.

    Daaaaaamn!
    Die comments laten ook weinig aan de verbeelding over: 'Why are they wearing hearts when they're a bunch of homphobes?' GTFO!


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoda schreef:
    (...)

    Sorry! D: IK wilde het ook weten, maar toen klikte ik verkeerd en toen was het weg D:



    Krijg je dan geen waarschuwing of je het wel écht wilt verwijderen? Zoals bij stories en dergelijke? Want anders is dat misschien een goede oplossing :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)


    Krijg je dan geen waarschuwing of je het wel écht wilt verwijderen? Zoals bij stories en dergelijke? Want anders is dat misschien een goede oplossing :p


    Ik zat op mijn mobiel en dus kreeg ik die waarschuwing niet. Terwijl ik zoveel van mijn pop-up schermpjes hou D: Ze besparen je heel veel stress.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik zat op mijn mobiel en dus kreeg ik die waarschuwing niet. Terwijl ik zoveel van mijn pop-up schermpjes hou D: Ze besparen je heel veel stress.


    Oh haha, dat is zuur dan :') Ah well, kan gebeuren.

    Ik had trouwens het idee dat heel veel artiesten aan het playbacken waren, maar een vriendin zei dat, dat verboden is :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vroeg me al af waarom het tweede topic weg was uit m'n historie.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Damn, wat jammer van je topic...

    Ik las hier net ergens dat Rusland toch behoorlijk wat punten heeft gegeven aan Oostenrijk en Oekraine... deed me toch wel even nadenken dat niet alle Russen homohaters zijn of aan grootheidswaanzin leiden zoals Poetin...


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh haha, dat is zuur dan :') Ah well, kan gebeuren.

    Ik had trouwens het idee dat heel veel artiesten aan het playbacken waren, maar een vriendin zei dat, dat verboden is :l[


    Ja, ik dacht het ook al ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    BastiIIe schreef:
    Ik had trouwens het idee dat heel veel artiesten aan het playbacken waren, maar een vriendin zei dat, dat verboden is :l


    de muziek is meestal al opgenomen op voorhand maar de artiesten zingen wel live... staat in het reglement, geloof ik?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 12:07 ]


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    Damn, wat jammer van je topic...

    Ik las hier net ergens dat Rusland toch behoorlijk wat punten heeft gegeven aan Oostenrijk en Oekraine... deed me toch wel even nadenken dat niet alle Russen homohaters zijn of aan grootheidswaanzin leiden zoals Poetin...


    Natuurlijk niet! Vandaar vind ik het jammer dat die twee meisjes werden uitgejouwd, kunnen zij er aan doen dat hun leider een eikel is?


    Queer zijn is gewoon alles

    Florreke schreef:
    (...)

    de muziek is meestal al opgenomen op voorhand maar de artiesten zingen wel live... staat in het reglement, geloof ik?


    Ja, maar toch zag het er soms wel überfake uit.. Al zongen een paar alsnog vals, het zag er gewoon heel gek uit. Misschien vertraagde ze de uitzending wel en ging het daardoor wat mis met het geluid oid?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.