• Sorry mensen, ik zit op mijn mobiel en verwijderde de vorige per ongeluk D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet! Vandaar vind ik het jammer dat die twee meisjes werden uitgejouwd, kunnen zij er aan doen dat hun leider een eikel is?


    Exactly. Zoals de Nederlandse commentatoren zeiden: ze deden met plezier mee. Ze waren nog maar 17, wat voor bullshit is het om zulk soort meisjes uit te jouwen? Die er met alle goede bedoelingen heen gaan?


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Exactly. Zoals de Nederlandse commentatoren zeiden: ze deden met plezier mee. Ze waren nog maar 17, wat voor bullshit is het om zulk soort meisjes uit te jouwen? Die er met alle goede bedoelingen heen gaan?


    Dat vond ik dus ook.


    Your make-up is terrible

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ja, maar toch zag het er soms wel überfake uit.. Al zongen een paar alsnog vals, het zag er gewoon heel gek uit. Misschien vertraagde ze de uitzending wel en ging het daardoor wat mis met het geluid oid?


    Bij de eerste halve finale zag je duidelijk iemand playbacken...


    Your make-up is terrible

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ja, maar toch zag het er soms wel überfake uit.. Al zongen een paar alsnog vals, het zag er gewoon heel gek uit. Misschien vertraagde ze de uitzending wel en ging het daardoor wat mis met het geluid oid?

    Er zit sowieso meestal zo'n 30 sec tussen de uitzendtijd. Maar ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ah, ik was het topic al kwijt. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens jaar moeten we Tim Douwsma maar sturen :')
    Klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat zeiden ze tijdens de uitzending al :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Deze blijft het leukst (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."