• In plaats van het verwijderen van het verwijderen (wat jullie niet doen, dat heb ik al gezien) oude profiel, aangeven, door ze bijvoorbeeld rood te kleuren, dat als ik op non-actief sta (een jaar niet mee online) mijn naam steeds rood word, en als ik dan weer online kom maak je hem weer normaal, zo kan ik zien of het nut heeft mensen een fijne verjaardag te wensen (wat is bijna iedere dag bij 5 random mensen doe)

    Groetjes, Mette


    Live your live

    Deamonium schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee, dan weet je gelijk dat diegene inactief is. Maar ik zou het een betere oplossing vinden als mensen langer dan een jaar niet online komen dan gewoon gewist worden, dan komen die usernames weer vrij en zijn er niet zulke overbodige profielen (:


    Dat is ook niet per se handig.


    26 - 02 - '16

    Deamonium schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee, dan weet je gelijk dat diegene inactief is. Maar ik zou het een betere oplossing vinden als mensen langer dan een jaar niet online komen dan gewoon gewist worden, dan komen die usernames weer vrij en zijn er niet zulke overbodige profielen (:


    Ja, maar dat gaat niet gebeuren. Dat is al een paar keer voorgesteld. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bij mij zijn mijn linkjes al allemaal rood, blijkbaar is iedereen inactief. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je kunt toch ook gewoon op het profiel van iedere user zien wanneer hij/zij voor het laatste online is geweest? Dat is niet lastig te vinden. Ik vind het dus een beetje overbodig, en eigenlijk lijkt het me sowieso handiger dat gekleurde usernames exclusief voor de crew blijven, want dat houdt het wel zo overzichtelijk. Als je alle inactieve users rood maakt, lijkt het opeens alsof we heel veel mods op Q hebben. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je kunt toch ook gewoon op het profiel van iedere user zien wanneer hij/zij voor het laatste online is geweest? Dat is niet lastig te vinden. Ik vind het dus een beetje overbodig, en eigenlijk lijkt het me sowieso handiger dat gekleurde usernames exclusief voor de crew blijven, want dat houdt het wel zo overzichtelijk. Als je alle inactieve users rood maakt, lijkt het opeens alsof we heel veel mods op Q hebben. (krul)

    Dit

    McBride schreef:
    Nah. Ik vind het wat nutteloos. Je kunt nu ook al zien op de pagina van de persoon hoelang hij/zij al niet online is geweest. Dus ik vind niet dat het dan ook nog eens een kleurtje moet krijgen.


    +rood is al de modkleur. Dat brengt alleen maar verwarring. Wel vind ik dat je een profiel moet kunnen verwijderen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    Je kunt toch ook gewoon op het profiel van iedere user zien wanneer hij/zij voor het laatste online is geweest? Dat is niet lastig te vinden. Ik vind het dus een beetje overbodig, en eigenlijk lijkt het me sowieso handiger dat gekleurde usernames exclusief voor de crew blijven, want dat houdt het wel zo overzichtelijk. Als je alle inactieve users rood maakt, lijkt het opeens alsof we heel veel mods op Q hebben. (krul)


    16 - 09 - '17

    Deamonium schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee, dan weet je gelijk dat diegene inactief is. Maar ik zou het een betere oplossing vinden als mensen langer dan een jaar niet online komen dan gewoon gewist worden, dan komen die usernames weer vrij en zijn er niet zulke overbodige profielen (:

    Maar ik heb dus een oud account (van ongeveer een jaar geleden) waarvan ik het wachtwoord niet meer weet:X En ik had dus de mail van een vriendin gebruikt omdat ze in die tijd problemen hadden met Hotmail gebruikers. Ik moet dat eigenlijk nog een keer recht zetten, maar ik had het niet leuk gevonden als ie werd verwijderd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als je wilt weten of een profiel inactief is of niet, dan ga je toch gewoon naar dat profiel?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Je kunt toch ook gewoon op het profiel van iedere user zien wanneer hij/zij voor het laatste online is geweest? Dat is niet lastig te vinden. Ik vind het dus een beetje overbodig, en eigenlijk lijkt het me sowieso handiger dat gekleurde usernames exclusief voor de crew blijven, want dat houdt het wel zo overzichtelijk. Als je alle inactieve users rood maakt, lijkt het opeens alsof we heel veel mods op Q hebben. (krul)


    Hamartia

    McBride schreef:
    Nah. Ik vind het wat nutteloos. Je kunt nu ook al zien op de pagina van de persoon hoelang hij/zij al niet online is geweest. Dus ik vind niet dat het dan ook nog eens een kleurtje moet krijgen.


    From these ashes, I will rise

    Square schreef:
    Je kunt toch ook gewoon op het profiel van iedere user zien wanneer hij/zij voor het laatste online is geweest? Dat is niet lastig te vinden. Ik vind het dus een beetje overbodig, en eigenlijk lijkt het me sowieso handiger dat gekleurde usernames exclusief voor de crew blijven, want dat houdt het wel zo overzichtelijk. Als je alle inactieve users rood maakt, lijkt het opeens alsof we heel veel mods op Q hebben. (krul)

    Dit. Ik vind het niet nuttig dus. :')


    Take me to wonderland

    Deamonium schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee, dan weet je gelijk dat diegene inactief is. Maar ik zou het een betere oplossing vinden als mensen langer dan een jaar niet online komen dan gewoon gewist worden, dan komen die usernames weer vrij en zijn er niet zulke overbodige profielen (:


    gelukkig doen ze dat niet... ik ben na n paar jaar weer terug gekomen en ben blij dat ik mijn account nog heb :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    SherIock schreef:
    Ik heb er zelf nog niet echt behoefte aan gehad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga ook niet helemaal voor het kleurtje, maar als er nog plek is kan er misschien informatie over de laatste tijd online in dat hover ballonnetje? Persoonlijk denk ik wel dat ik daar veel gebruik van zou maken, want soms is het gewoon heel irritant om een nieuwe pagina te openen als je midden in een bericht zit of zo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.