• Helleu

    Aan de vreetzakken onder ons een vraag. Mijn vriend was vorige maand op vakantie in Amerika en heeft toen op mijn verzoek in plaats van normale souvenirs een shitload aan snoep en candybars voor me meegenomen. It was good. Very good.
    Nu hebben we besloten om van deze site wat troep te gaan bestellen. Het merendeel is mij onbekend, dus vroeg ik me af of jullie toevallig groot fan zijn van een bepaalde Amerikaanse candybar, snoepgoed, frisdrank, chips of iets anders dat op deze site zou kunnen staan. Pls :3


    i put the fun in funeral

    Pop tarts. Ik hou van pop tarts.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus ik denk niet dat ik je kan helpen. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je bent gek als je het besteld, kost veeeeel meer. Ga gewoon naar Schiphol, daar heb je de 'world food store' (volgens mij heette het zo) en daar hebben ze allemaal amerikaans (ook andere buitenlandse) eten. Ik haal daar m'n poptarts altijd.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 16:08 ]


    To infinity and beyond •

    Miserables schreef:
    Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus ik denk niet dat ik je kan helpen. c:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Is deze site niet beter misschien?
    Volgens mij ook wat goedkoper (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 16:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jamin heeft het ook! En je kunt het voor goedkoper krijgen op UsFoodz, zoals Rivaille hierboven zegt.


    Searching heavens for another earth

    Huf schreef:
    Je bent gek als je het besteld, kost veeeeel meer. Ga gewoon naar Schiphol, daar heb je de 'world food store' (volgens mij heette het zo) en daar hebben ze allemaal amerikaans (ook andere buitenlandse) eten. Ik haal daar m'n poptarts altijd.


    Benzinekosten meegerekend is dit goedkoper dan naar schiphol gaan. Bovendien zijn we lui ^^.

    Rivaille schreef:
    Is deze site niet beter misschien?
    Volgens mij ook wat goedkoper (:


    Hmm, daar heb je wel gelijk in denk ik :o. Nadeel is dat heel veel producten uit de voorraad zijn...

    Bedankt iedereen :].


    i put the fun in funeral

    Tomoko schreef:
    (...)

    Hmm, daar heb je wel gelijk in denk ik :o. Nadeel is dat heel veel producten uit de voorraad zijn...

    Bedankt iedereen :].

    Ja.. Dat zie ik nu ook ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Goldfish Grahams zijn erg lekker, en jolly ranchers ook, maar verder vind ik het zelf wel vaak tegenvallen, dus weet niet meer aanraders haha

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:46 ]


    As travars

    Als je van pindakaas houdt, moet je de peanutbutter m&m's proberen. En duo icebreakers, dat zijn mintjes met een fruitsmaakje aan een kant, en mint aan de andere kant.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Twizzlers!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Wij hebben in de stad een snoepwinkel met Amerikaans snoepgoed. Dat is veel goedkoper dan op die site.

    Er zijn van die kaascracker-koekjes-achtige dingen die echt heerlijk zijn. Ik weet alleen niet meer hoe ze heten.

    EDIT: Gevonden, ze heten Cheez It.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 22:16 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hehe okay bedankt guys, we hebben het volgende besteld:

    1x REESE'S 3-CUPS €1.85
    1x NESTLE TOFFEE CRISP €1.19
    1x KIT KAT PEANUTBUTTER €1.09
    1x MUG ROOTBEER €1.19
    1x ARIZONA FRUIT PUNCH 680ml €2.69
    1x FLUFF ORIGINAL €3.49
    1x PRINGLES ROAST CHICKEN & HERBS €2.99
    1x WONKA LAFFY TAFFY GRAPE €1.49
    1x SKITTLES WILD BERRY €1.09
    1x JOLLY RANCHER APPLE STIX €0.65
    1x AIRHEADS PINK LEMONADE €0.59
    1x AIRHEADS GREEN APPLE €0.59
    1x CADBURY WISPA GOLD €1.09
    1x CADBURY CHOMP €0.69

    Veel dingen die we heel graag wilden waren helaas uitverkocht >_<. Maar ik zal laten weten of het iets is :Y).


    i put the fun in funeral

    http://www.sweet-spot.nl/products/hersheys-cookies-creamWibra, 90 cent!


    No growth of the heart is ever a waste

    Lucky charms! Ooit op een dag ga ik dat bestellen, lijkt me zo lekker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'