• Helleu

    Aan de vreetzakken onder ons een vraag. Mijn vriend was vorige maand op vakantie in Amerika en heeft toen op mijn verzoek in plaats van normale souvenirs een shitload aan snoep en candybars voor me meegenomen. It was good. Very good.
    Nu hebben we besloten om van deze site wat troep te gaan bestellen. Het merendeel is mij onbekend, dus vroeg ik me af of jullie toevallig groot fan zijn van een bepaalde Amerikaanse candybar, snoepgoed, frisdrank, chips of iets anders dat op deze site zou kunnen staan. Pls :3


    i put the fun in funeral

    Why would you use wasabi lip balm?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^Daar zat ik ook al naar te kijken x'D

    IT HAS ARRIVED
    Vanavond komt mijn vriend en dan gaan we alles samen uitproberen. Eigenlijk wil ik wel een soort 'unboxing' video maken, moet ik alleen hem nog zien over te halen.


    i put the fun in funeral

    Dat is snel D:


    I live for the applause, you will die for it.

    American Today (ja die kleding winkel) heeft ook een kleine assortiment Amerikaanse snoep


    Alleen maar tranen van geluk

    Het filmpje is in de maak overigens :Y).


    i put the fun in funeral

    Oh ik zie dat je alles al besteld hebt. Maar als je ooit nog iets nodig hebt bij ons in de jumbo is er een heel schap voor allerlei Amerikaans voedsel. Misschien is dat bij nog meer jumbo's dat zou ik niet weten. Het enige wat ik tot nu toe op heb waren de Reese peanutbutter maltesers achtige dingen die echt smerig waren. Poptarts die uit de hemel zijn gevallen en Willy Wonka snoep.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ^Wij hebben geen Jumbo in de buurt D:

    Voor de geïnteresseerden: het filmpje ^^


    i put the fun in funeral