• Iedereen heeft zo z'n eigen problemen. Soms zou je er van weg willen rennen, er niet meer aan willen denken. Een uitvlucht zoeken. En dat is wat de zes jongvolwassenen in deze RPG doen. Ze zien op het internet een kans die ze wel moeten aangrijpen; een soort vakantie met vijf andere jongeren waarbij ze niet aan hun normale leven hoeven te denken. Daar zullen ze de tijd krijgen om zichzelf weer bij elkaar te rapen en keuzes te maken in hun leven. Maar zullen ze daar ook vriendschappen of relaties met elkaar opbouwen, of juist totaal het tegenovergestelde?

    Ze verblijven in een wat afgelegen villa met twee verdiepingen. Zowel op de eerste en tweede verdieping zijn ruime slaapkamers. Het huis heeft veel ramen, waardoor het allemaal vrij lichte ruimtes zijn. Op de eerste verdieping heb je ook nog een keuken, een woonkamer, een eetkamer en een kamer met wat apparaten om te sporten. Op de tweede verdieping zitten ook nog twee badkamers. Deze twee verdiepingen zijn echter niet het enige; er is ook nog een dakterras waar je rustig even tot jezelf kan komen (tenzij er een feestje op de planning staat, natuurlijk). Buiten heb je ruim de plek om na te denken of te praten met de anderen. Daarnaast bevind de villa zich op het strand, waar je lange wandelingen kunt maken.


    Rollen:
    - Sawyer Hartman || Pennybags
    - Zoe Sugg || Floreale
    - Bethany Noel Mota || Moroi
    - Annie-Rose Wessler || AintItFun
    - Kelvin Boerma || iMickeyMouse
    - Jonas || Roku

    Invullijstje:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk [minimaal 150 woorden]:
    Uiterlijk [foto + korte beschrijving]:
    Geschiedenis:
    Extra [vermeld hierbij ook wat hij precies probeert te "ontvluchten"!]:


    Regels (serieus, lees ze. Ik weet dat het best veel is, maar ik bedoel, serieus):

    - In deze RPG speel je dan wel Youtubers, maar geen van de personages zitten in de Youtube-community. Dit is omdat het de bedoeling is dat de personen elkaar nog niet kennen, ook niet omdat een van de personages internet-famous is. Je kan ze natuurlijk wel een soortgelijke interesse geven, bijvoorbeeld een comedian of make up-artist.
    - Je mag het innerlijk van de personages enigszins aanpassen, bijvoorbeeld een paar trekjes, zijn/haar geaardheid of geschiedenis. Zorg er echter wel voor dat het nog steeds hun "echte" persoonlijkheid is!
    - Zorg dat je regelmatig reageert. Heb je een week niet geschreven? Dan krijg je een waarschuwing. Als dit een tweede keer gebeurt, lig je eruit.
    - Je hebt maximaal 48 uur om je rol in te vullen. Hierna komt je rol te vervallen.
    - Geen perfecte personages.
    - Zorg ervoor dat de rollen gevarieerd zijn qua persoonlijkheid of geschiedenis.
    - Maximaal één personage per persoon (tenzij het te lang duurt, dan mag iemand eventueel een dubbelrol op zich nemen).
    - Let op je Nederlands.
    - Speel alleen je eigen rol.
    - Heb je iets te melden of heb je een idee voor de verhaallijn? Geef het aan!
    - Het minimaal aantal woorden dat je moet schrijven is 200. Iets eronder? Dat is geen groot probleem, maar probeer het woordenaantal 200 of hoger te houden.
    - Verander je je naam? Geef het door!
    - Dingen die niets met de RPG te maken hebben graag tussen [], () of {} zetten. Doe dit niet al te vaak, als je een gesprek wil voeren of iets wil afspreken over een gebeurtenis kan ik eventueel een spreektopic aanmaken.
    - Alleen Pennybags maakt nieuwe topics.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 12:51 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    I'm in !
    Ik ga nog even kijken wie ik wil zijn, dat hoor je nog wel (:

    Floreale schreef:
    I'm in !
    Ik ga nog even kijken wie ik wil zijn, dat hoor je nog wel (:


    Heb je erbij gezet! (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik kan niet kiezen tussen Joe en Connor..
    Meh.. I think I'll go for Joe. Ik heb Connor al bij Airplanes..
    Joe Sugg, is het voor mij. (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:26 ]

    Oeh, ik wil wel meedoen! Ik moet alleen nog even bepalen welke van de vele youtubers die ik leuk vind, ga gebruiken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Moroi schreef:
    Oeh, ik wil wel meedoen! Ik moet alleen nog even bepalen welke van de vele youtubers die ik leuk vind, ga gebruiken.


    Is goed! Ik zet je er alvast bij.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.




    Volledige naam: Sawyer Hartman
    Leeftijd: In deze RPG is hij 22 jaar.
    Innerlijk: Sawyer lijkt in de meeste gevallen erg aanwezig te zijn; energiek en vol met motivatie om leuke dingen te gaan doen. Wanneer je hem nodig hebt zal hij er altijd voor je zijn. Hij is goed in luisteren naar je problemen en advies geven, al kan het in het begin wel een beetje grof overkomen als hij er grapjes over maakt. Wanneer je hem beter kant zal je echter merken dat hij dit voor het grootste deel doet om je op te vrolijken, al doet hij het soms ook wel omdat hij er zelf niet echt veel aan kan doen. Al sinds hij klein was vond hij het erg belangrijk om mensen te entertainen. Daarbij is hij ook een ontzettende flirt en vind hij het leuk om mensen om zijn vinger te winden; al is dat misschien ook wel zo omdat hij mensen wil hebben die om hem geven.
    Waar minder tot geen mensen wat van weten, is de laag die onder de opgewekte Sawyer zit. Hij is namelijk lang niet altijd vrolijk, en vooral niet als hij alleen is. Wanneer er geen mensen zijn om zich mee te vermaken worden zijn gedachten steeds donkerder en komt er een kant van hem tevoorschijn die zowel verdrietig als boos kan zijn. Op dat soort momenten kan het misschien op je overkomen dat hij liever geen gezelschap heeft, maar hij heeft juist niets liever dan wat afleiding of troost.
    Uiterlijk: Sawyer Hartman is erg gefixeerd op zijn uiterlijk. Hij doet zijn best voor het gespierde lichaam dat hij heeft - of qua sport, dan, want het gezonde eten laat hij nog wel eens afweten. Hij heeft heel donkerbruin tot zwart haar, dat hij meestal in een kuif omhoog zet of verbergt onder een pet of een beanie. Zijn ogen zijn opvallend blauw, al zullen ze soms meer naar grijs neigen en soms meer naar felblauw. Hij vind kleding erg belangrijk en draagt dan ook kleren van mooie kwaliteit. Kledingstukken die je altijd bij hem voorbij zult zien komen zijn simpele tanktops, zijn leren jas en zijn ketting met sleutel eraan.
    Geschiedenis: De eerste twaalf jaar van Sawyer's leven waren, ondanks de scheiding van zijn ouders, relatief normaal. Dat was tot zijn moeder besloot te verhuizen naar een andere plek; een eiland waar de kinderen niet zo aardig waren als op het vasteland. Op school werd hij vrij snel het buitenbeentje, en dit was wanneer zijn minder leuke kant zich begon te ontwikkelen omdat hij zich vaak alleen voelde. Pas wanneer hij zestien werd ging hij naar een andere school, waar zijn liefde voor filmen en fotografie zich begon te ontwikkelen. Op zijn negentiende besloot hij te stoppen met zijn huidige studie en in Hollywood te streven naar een filmcarrière. Alhoewel hij kleine projecten had, was het voor hem heel moeilijk om vrienden te maken in Hollywood, waardoor hij er opnieuw jarenlang alleen voorstond.
    Extra: Sawyer heeft besloten naar deze villa te gaan om te vluchten voor zijn eenzaamheid. Hij wil weer contacten maken, maar weet niet goed hoe, dus vond hij dit een goede oplossing. Daarbij wil hij ook tijd hebben om na te denken over zijn keuze om regisseur te zijn; want alhoewel hij een grote liefde heeft voor filmen en fotografie, weet hij niet meer zeker of hij nog wil blijven proberen een carrière van zijn hobby maken.
    Wat misschien ook handig is om te weten, is dat Sawyer bisexueel is.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 0:19 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Volledige naam: Bethany Noel Mota
    Leeftijd: 18
    Innerlijk [minimaal 150 woorden]: Bethany is een vrolijk, uitbunding meisje met een eigen wil. Ze heeft een persoonlijkheid die door veel mensen geliefd is, en gebruikt dat weleens in haar voordeel. Beth is erg ambitieus en wil iets van haar leven maken. Ze is heel ongeduldig, waardoor ze alles zo snel mogelijk wil doen, dit gaat weleens fout. Doordat ze zo ambitieus en ongeduldig is, heeft ze high school een jaar eerder dan hoort, afgemaakt. Nu zit ze op de New York Fashion Academy, waar ze haar dromen om een mode ontwerpster te worden, aan het waarmaken is. Verder is Beth af en toe best onzeker, vooral over haar ontwerpen, maar dit laat ze bijna nooit merken. Ze laat het ook nooit merken als ze verdrieting of boos is, omdat ze anderen niet lastig wil vallen met haar problemen. Beth is heel sociaal, en daardoor was het moeilijk voor haar om haar vrienden achter te laten toen ze naar de Fashion Academy ging. Haar droom won echter over haar vrienden, en ondertussen heeft ze al genoeg nieuwe vrienden gemaakt.
    Uiterlijk [foto + korte beschrijving]: Beth is ongeveer 1,65M en heeft lang, krullend zwart haar. Ze heeft bruine ogen en is natuurlijk getint. Ze heeft een slanke lichaamsbouw met hele lange benen. Ze draagt graag hakken om haar benen nog langer te laten lijken.




    Geschiedenis: Bethany heeft een hele normale opvoeding gehad, ondanks dat haar familie een aantal keer verhuisd is. Ze werd op de lagere school gepest, maar zodra ze naar High school ging, was dat over. Ze tekent al haar hele leven, en heeft nooit les gehad, omdat ze niet vast wilde zitten aan een iets. Ze heeft wel dans-, theater-, en pianolessen gevolgd, maar is met geen van die dingen verder gegaan. Beth’s grootste droom is haar eigen kledinglijn creëren, eentje die in haar eigen winkel te koop is. Momenteel staat ze onder contract bij de Amerikaanse winkel Aeropostale, waar ze al een aantal collecties heeft uitgebracht.
    Extra [vermeld hierbij ook wat hij precies probeert te "ontvluchten"!]: Beth wil naar deze villa om alle stress en plotselinge aandacht even te ontsnappen. Sinds haar eerste kledinglijn is uitgebracht, kennen duizenden mensen haar, en dit begon Beth een beetje bang te maken. Ze hoopt dat haar verblijf in de villa haar kan ontspannen zodat ze alles weer aan kan.

    Sorry, haar innerlijk is niet geweldig beschreven. Ik beloof dat het in de RPG beter wordt :').


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Zou ik nog kunnen veranderen?
    Dan zou ik namelijk liever Zoe Sugg willen (:

    Floreale schreef:
    Zou ik nog kunnen veranderen?
    Dan zou ik namelijk liever Zoe Sugg willen (:


    Natuurlijk!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    En @Moroi, het is prima hoor! (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Dit lijkt me leuk! Ik ken alleen niet zoveel youtubers :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    Dit lijkt me leuk! Ik ken alleen niet zoveel youtubers :3


    Dat maakt niet zo heel veel uit, denk ik, haha. Je kan gewoon een Youtuber spelen die je zelf leuk vind, en de rest van de persoonlijkheden merk je wel tijdens de RPG ^^


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Trouwens, als de RPG niet zo snel vol komt kunnen we ook met 4 Youtubers beginnen, en dat er dan nog 2 eventueel later kunnen komen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    ik wil wel een meisje, en ik weet ook wel een youtuber denk ik maar ik weet eigenlijk niet zo veel over haar karakter.. D:


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    AintItFun schreef:
    ik wil wel een meisje, en ik weet ook wel een youtuber denk ik maar ik weet eigenlijk niet zo veel over haar karakter.. D:


    Ach, je kan op zich ook gewoon iets bedenken haha!

    Hierna kunnen er dan alleen nog maar jongens worden geownd, als je de rol neemt (:.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.